Number of the records: 1  

Učitelku ocenili, že vede studenty k vědě

  1. article

    article


     Mlsová, Ludmila - Author
      Peltán, David, - Photographer
     Kodríková, Pavla
    Učená společnost České republiky Nadační fond Neuron na podporu vědy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí (České Budějovice, Česko)
    2018
     středoškolské učitelky  podpora vědy a výzkumu  učené společnosti  nadační fondy  ceny a vyznamenání
     České Budějovice (Česko)
     články

    Title statement : Platónův dialog Hippias Menší : sborník příspěvků z platónského symposia konaného v Praze ve dnech 25.-26. října 2002 / uspořádal Aleš Havlíček Portion of title : Hippias Menší Main entry-action : Platónův dialog Hippias Menší (sympozium) (2002 : Praha, Česko) Edition statement : Vyd. 1. Issue data : Praha : OIKOYMENH, 2006 Phys.des. : 148 s. ; 21 cm ISBN : 80-7298-145-5 (brož.) National bibl. num. : cnb001692425 Edition : Sborníky, slovníky, učební texty ; sv. 30 Internal Bibliographies/Indexes Note : Obsahuje bibliografické odkazy Language note : Anglický souhrn exempláře

    Title statementUčitelku ocenili, že vede studenty k vědě / Ludmila Mlsová ; Foto: David Peltán, MAFRA
    Main entry-name Mlsová, Ludmila (Author)
    Phys.des.Ilustrace
    Note1 fotografie
    Another responsib. Peltán, David, 1981- (Photographer)
    Source document Mladá fronta Dnes - Jihočeské vydání. -- ISSN 1210-1168. -- Roč. 29, č. 122 (28.05.2018), s. 13.
    Subj. Headings Kodríková, Pavla * Učená společnost České republiky * Nadační fond Neuron na podporu vědy * Gymnázium Česká a Olympijských nadějí (České Budějovice, Česko) * 2018 * středoškolské učitelky - Česko * podpora vědy a výzkumu * učené společnosti - Česko * nadační fondy - Česko * ceny a vyznamenání - Česko - 2018 * České Budějovice (Česko)
    Form, Genre články
    Conspect373.5 - Střední školy
    UDC (437.31-13) , (437.3) , 06.05 , 061.27 , 061.2 , 001.31 , 373.5/.6.011-055.2 , (437.319)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindARTICLES
    References - Source document
    Loading…
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.