Number of the records: 1
Chytilek, Roman, 1976- - Author
1. vyd. - Brno : Centrum pro studium demokracie a kultury, 2012 - 341 s. : il. ; 23 cm
ISBN 978-80-7325-281-6 (brož.) :
Eibl, Otto, - Author Matušková, Anna, - Author
politický marketing
kolektivní monografieCall number C 349.764 Umístění 32 - Politika, politologie Title statement Teorie a metody politického marketingu / Roman Chytilek, Otto Eibl, Anna Matušková a kol. Main entry-name Chytilek, Roman, 1976- (Author) Edition statement 1. vyd. Issue data Brno : Centrum pro studium demokracie a kultury, 2012 Phys.des. 341 s. : il. ; 23 cm ISBN 978-80-7325-281-6 (brož.) : Kč 349,00 National bibl. num. cnb002397900 Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografie Another responsib. Eibl, Otto, 1981- (Author)
Matušková, Anna, 1978- (Author)
Subj. Headings politický marketing Form, Genre kolektivní monografie Conspect 32 - Politika UDC 32.019.5:659.1 , (048.8:082) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 32 - Politika, politologie Document kind BOOKS První ucelená publikace poskytující vyčerpávající přehled o nejrelevantnějších konceptech politického marketingu. Čtenář se ve třech tematických blocích seznamuje s teoretickými a metodologickými základy disciplíny, s praktickými aspekty přítomnosti marketingu v politice a s problematikou politické komunikace. Publikace na konkrétních příkladech z reálného prostředí politických kampaní (mj. z prostředí České republiky) ukazuje, že „praktický" politický marketing a jeho akademická reflexe nejsou na sobě nezávislé disciplíny, ale že existují v symbiotickém vztahu. Své si tedy v knize najdou jak studenti politického marketingu, tak odborníci, kteří jsou s praktickou stránkou disciplíny v každodenním kontaktu. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1