Number of the records: 1  

Vyučovací metody na vysoké škole

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Rohlíková, Lucie, 1976- - Author
    1. vyd. - Praha : Grada, 2012 - 281 s. : il., portréty ; 24 cm
    ISBN 978-80-247-4152-9 (brož.)
      Vejvodová, Jana, - Author
     vysoké školy  vysokoškolské studium  vyučovací metody
     kolektivní monografie
    Call numberC 347.776
    Umístění 378 - Vysoké školství
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 347.776   
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněC 347.776 v1   

    Title statementVyučovací metody na vysoké škole : praktický průvodce výukou v prezenční i distanční formě studia / Lucie Rohlíková, Jana Vejvodová
    Main entry-name Rohlíková, Lucie, 1976- (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataPraha : Grada, 2012
    Phys.des.281 s. : il., portréty ; 24 cm
    ISBN978-80-247-4152-9 (brož.)
    National bibl. num.cnb002360444
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Language noteAnglické resumé
    Another responsib. Vejvodová, Jana, 1958- (Author)
    Subj. Headings vysoké školy * vysokoškolské studium * vyučovací metody
    Form, Genre kolektivní monografie
    Conspect378 - Vysoké školy
    UDC 378 , 378.14 , 37.091.3 , (048.8:082)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru378 - Vysoké školství
    Document kindBOOKS
    Vyučovací metody na vysoké škole
    Vyučovací metody na vysoké škole
    Praktická publikace uznávaných autorek je nepostradatelná pro mladé vysokoškolské učitele, kteří v průběhu svého studia neprošli soustavnou pedagogickou přípravou, ale ocení ji také zkušenější pedagogové, kterým nabídne mnoho cenných rad a zajímavých podnětů. Knížka je dále určena lektorům celoživotního vzdělávání a organizátorům e-learningových kurzů. Na českém trhu ojedinělá publikace přináší přehled tradičních i moderních metod včetně e-learningu. Čtenář bude s její pomocí schopen vypracovat sylabus vyučované disciplíny, definovat způsobilosti, které mají jeho studenti získat, i správně formulovat cíle disciplíny či e-learningového kurzu. Na základě toho pak dokáže funkčně aplikovat vyučovací metody podle adresátů i charakteru disciplíny a využívat různé typy hodnocení studentů. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.