Number of the records: 1  

Ideologický třídní boj a socialistické vědomí


  1.  Jopke, Walter - Author
    1. vyd. - Praha : Svoboda, 1975 - 70 s.
    Kritika buržoazní ideologie a revizionismu
      Adamová, Eva - Translator
    Call numberC 97.013
    Umístění
    Ideologický třídní boj a socialistické vědomí
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( sklad )k vypůjčeníC 97.013   

    InfoRETRO-CATALOGUING - SHORT RECORD
    Title statementIdeologický třídní boj a socialistické vědomí / Walter Jopke ; z něm. orig. Ideologischer Klassenkampf und sozialistisches Bewusstsein přel. Eva Adamová
    Main entry-name Jopke, Walter (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataPraha : Svoboda, 1975
    Phys.des.70 s.
    National bibl. num.cnb000143354
    Edition Kritika buržoazní ideologie a revizionismu
    OriginalIdeologischer Klassenkampf und sozialistisches Bewusstsein
    Another responsib. Adamová, Eva (Translator)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBOOKS
    Title statementDobrý duch Eda si spokojeně haraší v kamnech a střeží školu v Zálesí : letní tábory / Pavla Králová ; foto Jan Škrle
    Main entry-name Králová, Pavla (Author)
    NoteRozsah: 6 fotogr.
    Another responsib. Škrle, Jan, 1948- (Photographer)
    Source document Listy Strakonicka. -- 8/169 (23.07.1999), s. 15 : il..
    Subj. Headings Rypáčková, Hana, 1946- * Dům dětí a mládeže (Strakonice, Česko). Dětský tábor Zálesí * dětské tábory
    Form, Genre články
    Ideologický třídní boj a socialistické vědomí
    Studie je věnována aktuálním otázkám prostředků, forem, ideových a sociálních kořenů ideologického třídního boje, socialistického vědomí a pojetí člověka v současné buržoazní filozofii. Z marxisticko-leninských pozic podrobujekritice některé aspekty ideologického boje buržoazie proti socialismu, polemizuje s tvrzením, které popírá možnost vytvoření nového socialistického člověka, a vyvozuje závěry pro další ofenzívu socialistické ideologie. Zdroj anotace: Národní knihovna ČR
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.