Number of the records: 1  

Dwéře gazyků odewřené


  1.  Komenský, Jan Amos, 1592-1670. - Author
    Praha : Pragopress, 1968 - 96, [2] s. : noty ; 15 cm + 1 sv. příl. (43 s.)
    Cimelia Bohemica ;
      Červenka, Jaromír, - Commentator
     čeština  slovní zásoba
     učebnice
    Call numberKC 1.281
    Umístění
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( výstavní fond )prezenčně po dohoděKC 1.281   

    Uniform title Janua linguarum reserata. Česky
    Title statementDwéře gazyků odewřené : To gest Krátký a snadný způsob kteréhokoli Gajyka spolu y s začatky wssech uměnj swobodných pochopenj, w kterémž pod stem Tytulů w tisýcy Průpowědech, wssecka slowa celého gazyka obsažena gsau / nejprw w gazyku Latinském a nynj w Českém zhotowené od J. A. C. léta 1633 ; edidit Jaromír Červenka
    Varying form of titleDwéře gazyků odewřené, to gest Krátký a snadný způsob kteréhokoli Gajyka spolu y s začatky wssech uměnj swobodných pochopenj
    Dvéře jazyků otevřené, to jest Krátký a snadný způsob kteréhokoli jazyka spolu s začátky všech umění svobodných pochopení
    Main entry-name Komenský, Jan Amos, 1592-1670. (Author)
    Issue dataPraha : Pragopress, 1968
    Phys.des.96, [2] s. : noty ; 15 cm + 1 sv. příl. (43 s.)
    National bibl. num.cnb000428736
    Edition Cimelia Bohemica
    NoteAnastatický otisk pův. vyd. z r. 1633 v Lešně. V příloze souběžně čes., angl., franc., něm. a rus. komentář a bibliografie. Vyd. Státní knihovna ČSR
    Another responsib. Červenka, Jaromír, 1903-1983 (Commentator)
    Subj. Headings čeština * slovní zásoba
    Form, Genre učebnice
    Conspect811.162.3 - Čeština
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    UDC 811.162.3 , 81'373
    CountryČesko
    Languagevíce jazyků
    Document kindBOOKS
    Faksimile jedné z nejvýznamnějších Komenského prací, učebnice přinášející základní slovní zásobu shrnutou do tisícovky vět, tematicky roztříděných do skupin, zprostředkovávající komplexní obraz světa 1. poloviny 17. století. Zdroj anotace: NKP
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.