Number of the records: 1  

Marketing měst a obcí

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Skořepa, Ladislav, 1950- - Author
    1. vyd. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2008 - 165 s. : il. ; 25 cm
    ISBN 978-80-86708-55-3
    Studijní text VŠERS
      Ježek, Jiří, - Author   Ježková, Renáta - Author
     marketing  teritoriální marketing
     učebnice vysokých škol
    Call numberS 32.742
    Umístění
    Marketing měst a obcí
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( region )jen prezenčněS 32.742 P   

    Title statementMarketing měst a obcí / Ladislav Skořepa, Jiří Ježek, Renata Ježková
    Main entry-name Skořepa, Ladislav, 1950- (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataČeské Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2008
    Phys.des.165 s. : il. ; 25 cm
    ISBN978-80-86708-55-3
    National bibl. num.cnb001821881
    Ser.statement/add.entry Vysoká škola evropských a regionálních studií. Studijní texty
    NoteNad názvem: Vysoká škola evropských a regionálních studií, katedra evropských studií a veřejné správy. 120 výt.
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Another responsib. Ježek, Jiří, 1969- (Author)
    Ježková, Renáta (Author)
    Another responsib. Vysoká škola evropských a regionálních studií. Katedra evropských studií a veřejné správy
    Subj. Headings marketing * teritoriální marketing
    Form, Genre učebnice vysokých škol
    Conspect332 - Regionální ekonomie, regionální ekonomika
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    UDC 658.8 , 332.146 , (075.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttp://krameriusndk.nkp.cz/search/handle/uuid:b7661e80-947e-11e3-a744-005056827e52
    Document kindBOOKS
    Marketing měst a obcí
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.