Number of the records: 1  

Chci se dostat na vysokou školu!

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Prokop, Martin - Author
    3., přeprac., dopl. a rozš. vyd. - Brno : Barrister & Principal, 1999, c1998 - 438 s. ; 30 cm
    ISBN 80-85947-35-8
    Chci se dostat na vysokou školu!
      Sladký, Jan - Author   Hamerský, Milan J., - Author
     přijímací zkoušky  společenské vědy  všeobecné znalosti  učivo středních škol  vysoké školy
     příručky
    Call numberB 40.572
    Umístění 0/9 - Obecně naučné publikace
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( příruční sklad )k vypůjčeníB 40.572   

    Title statementChci se dostat na vysokou školu! : kompletní průvodce přijímacími zkouškami na vysoké školy humanitního zaměření / Prokop, Sladký, Hamerský a kol.
    Portion of titleKompletní průvodce přijímacími zkouškami na vysoké školy humanitního zaměření
    Main entry-name Prokop, Martin (Author)
    Edition statement3., přeprac., dopl. a rozš. vyd.
    Issue dataBrno : Barrister & Principal, 1999, c1998
    Phys.des.438 s. ; 30 cm
    ISBN80-85947-35-8
    National bibl. num.cnb000645675
    Edition Chci se dostat na vysokou školu!
    NoteAdresář
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Another responsib. Sladký, Jan (Author)
    Hamerský, Milan J., 1973- (Author)
    Subj. Headings přijímací zkoušky * společenské vědy * všeobecné znalosti * učivo středních škol * vysoké školy
    Form, Genre příručky
    Conspect3 - Společenské vědy
    UDC 0/9 , 3 , 373.5.016 , 378 , 37.091.212.2 , 009 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru0/9 - Obecně naučné publikace
    Document kindBOOKS
    Chci se dostat na vysokou školu!
    Chci se dostat na vysokou školu!
    Nejobsáhlejší a univerzální příručka k přípravě na přijímací zkoušky napsaná zkušenými vysokoškolskými pedagogy. Vypracování testových otázek ze všech humanitních oborů nezbytné pro úspěšné složení zkoušek, doplněné informacemi a radami, jak se připravovat. Zdroj anotace: Zbozi.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.