Number of the records: 1
Aktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM
Wessling, Harry, 1968- - Author
1. vyd. - Praha : Grada, 2003 - 192 s. : il. ; 23 cm
ISBN 80-247-0569-9
Manažer
řízení vztahů se zákazníky
příručkyCall number C 308.174 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Title statement Aktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM : strategie, praktické příklady a scénáře / Harry Wessling Main entry-name Wessling, Harry, 1968- (Author) Edition statement 1. vyd. Issue data Praha : Grada, 2003 Phys.des. 192 s. : il. ; 23 cm ISBN 80-247-0569-9 National bibl. num. cnb001197130 Edition Manažer Note Přeloženo z němčiny Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii Original Aktive Kundesbeziehungen mit CRM Subj. Headings řízení vztahů se zákazníky Form, Genre příručky Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 658.89.01 , (035) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Document kind BOOKS Autor nabízí komplexní pohled do světa CRM a popisuje souhru obchodních procesů, technologií a kvalifikace pracovníků. Kniha poskytuje velké množství konkrétních příkladů a praktických pomůcek pro práci. Kniha je cennou příručkou pro všechny, kteří chtějí systematicky vytvářet koncept řízení vztahů se zákazníky namísto toho, aby se neustále starali o dílčí problémy v oblasti prodeje a servisu. Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalogLoading…
Number of the records: 1