Number of the records: 1  

Perspektivy


  1.  Brunton, Paul, 1898-1981 - Author
    Vydání první - 2 svazky (202, 169 stran) ; 21 cm
    ISBN 80-900305-2-1, ISBN 80-900305-4-8, ISBN 80-900305-5-6
    Světla ;
      Formánková, Růžena - Translator   Krejčová, Antonie - Translator - Translator - Translator   Palková, Olga - Translator
     ego  filozofie ducha  sebeuvědomování  sebezdokonalování  duchovní cesta  duchovní cvičení  meditace  duchovní poznání
     pojednání  úvahy
    Perspektivy
    Title statementPerspektivy / Paul Brunton ; překlad z anglického originálu: Růžena Formánková, Antonie Krejčová, Marie Marešová, Milada Michalová a Olga Pálková
    Main entry-name Brunton, Paul, 1898-1981 (Author)
    Edition statementVydání první
    PublicationPraha : Unitaria, 1991-1992
    Phys.des.2 svazky (202, 169 stran) ; 21 cm
    ISBN80-900305-2-1
    80-900305-4-8
    80-900305-5-6
    National bibl. num.cnb000135654
    Edition Světla (Unitaria)
    NoteK DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ
    NoteDostupné též v digitální podobě v aplikaci Kramerius
    Another responsib. Formánková, Růžena (Translator)
    Krejčová, Antonie (Translator)
    Marešová, Marie (Translator)
    Michalová, Milada (Translator)
    Palková, Olga (Translator)
    Subj. Headings ego - duchovní pojetí * filozofie ducha * sebeuvědomování * sebezdokonalování * duchovní cesta * duchovní cvičení * meditace * duchovní poznání
    Form, Genre pojednání * úvahy
    Conspect13 - Filozofie ducha
    UDC 159.923.2 , 13 , 165.242.1 , 159.923.5 , 133.2 , 613.86 , 165.322 , (049) , (0:82-4)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBOOKS
    Perspektivy
    Perspektivy jsou reprezentativním přehledem více než 7000 stran poznámek, které P. Brunton určil pro posmrtné vydání. Rozebírá nejrůznější témata týkající se hledání duchovní cesty, relaxace, meditace, těla, intelektu, ega a dalších prvků lidské zkušenosti, ke kterým dochází člověk hledající pravdu. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.