Number of the records: 1  

Chování spotřebitele a výzkum trhu


  1.  Bártová, Hilda - Author
    Vyd. 1. - Praha : Oeconomica, 2002 - 209 s. : il. ; 30 cm
    ISBN 80-245-0410-3
      Bárta, Vladimír, - Author   Koudelka, Jan - Author
     spotřebitelské chování  marketingový výzkum
     učebnice vysokých škol
    Chování spotřebitele a výzkum trhu
    Title statementChování spotřebitele a výzkum trhu / Hilda Bártová, Vladimír Bárta, Jan Koudelka
    Main entry-name Bártová, Hilda (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Oeconomica, 2002
    Phys.des.209 s. : il. ; 30 cm
    ISBN80-245-0410-3
    National bibl. num.cnb001192995
    NoteK DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ
    Note700 výt.. Nad názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta podnikohospodářská
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
    Users/Intended Audience NotePro inženýrské studium na VŠE Praha
    Another responsib. Bárta, Vladimír, 1933- (Author)
    Koudelka, Jan (Author)
    Another responsib. Vysoká škola ekonomická v Praze. Podnikohospodářská fakulta
    Subj. Headings spotřebitelské chování * marketingový výzkum
    Form, Genre učebnice vysokých škol
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC 658.8.012.12 , 366.1 , (075.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBOOKS
    Chování spotřebitele a výzkum trhu
    Skripta obsahují to nejpodstatnější z oblastí marketingového rozhodování, znalostí zákazníků, spotřebitelů a způsobů, jak tyto znalosti získávát. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU

    You must sign if you want to create new comments.

    • Velmi dobrá publikace zabývající se segmentací trhu a všeho, co motivuje zákazníky k nákupu

      , source: čtenář Jihočeské vědecké knihovny v Českých Budějovicích

    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.