Number of the records: 1
Funcke, Amelie, 1959- - Author
Vydání první - 199 stran ; 21 cm
ISBN 978-80-262-1531-8
Rachow, Axel, - Author Hubková, Jindra, - Translator
sociální komunikace komunikační dovednosti veřejné vystupování dotazování diskuse
populárně-naučné publikaceCall number C 391.060 Umístění 316.77 - Interpersonální komunikace Unifikovaný název Fragen-Kollektion. Česky Údaje o názvu Jakou otázku máte nejradši? : jednoduché i rafinované způsoby ptaní v seminářích, trénincích a workshopech / Amelie Funcke, Axel Rachow ; z německého originálu Die Fragen-Kollektion přeložila Jindra Hubková Záhlaví-jméno Funcke, Amelie, 1959- (Autor) Údaje o vydání Vydání první Nakladatel Praha : Portál, 2019 Fyz.popis 199 stran ; 21 cm ISBN 978-80-262-1531-8 Číslo nár. bibl. cnb003102352 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Dal.odpovědnost Rachow, Axel, 1961- (Autor)
Hubková, Jindra, 1959- (Překladatel)
Předmět.hesla sociální komunikace * komunikační dovednosti * veřejné vystupování * dotazování * diskuse Forma, žánr populárně-naučné publikace Konspekt 316.4/.7 - Sociální interakce. Sociální komunikace MDT 316.77 , 316.77:81'42 , 808.51 , 316.776 , (0.062) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 316.77 - Interpersonální komunikace Druh dok. KNIHY Jedním ze základních nástrojů při činnostech, jako je trénink nebo facilitace skupin, je schopnost klást vhodné otázky. Dva odborníci na komunikaci v této knize shromáždili svůj výběr nejúčinnějších – klasických i netradičních – otázek pro nejtypičtější situace, k nimž dochází při seminářích, prezentacích či moderování skupin. Podrobně je tak pojednáno o 48 otázkách, přičemž u každé z nich autoři popisují, pro jaký kontext je vhodná, co je jejím cílem a výhodou, k čemu se nehodí a jak zacházet s odpověďmi. Autoři se zabývají i tím, jak lze otázky kombinovat a nabízejí také jejich využití při kreativních aktivitách. Strukturovaná a informačně nabitá kniha je doplněna přehledy otázek a pracovními listy. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBULoading…
Number of the records: 1