Number of the records: 1  

MATT the Bat

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Karásková, Miluška - Author
    1. vydání - 69 stran, 7 nečíslovaných listů vystřihovánek : ilustrace (převážně barevné) ; 30 cm
    ISBN 978-80-7489-499-2
      Zídková, Kateřina, - Author   Dvořáková, Kateřina, - Author   Cenkl, Jakub, - Illustrator   Bergmannová, Michaela, - Illustrator
     angličtina  jazyková výuka
     jazykové učebnice, texty, příručky (A)  učebnice základních škol
    Umístění
    MATT the Bat
    Title statementMATT the Bat : angličtina : hybridní pracovní učebnice pro 2. ročník zákadní školy / autorky: Miluška Karásková, Kateřina Zídková, Kateřina Dvořáková ; ilustrace: Jakub Cenkl, Michaela Bergmannová
    Cover TitleMATT the Bat 2
    Main entry-name Karásková, Miluška (Author)
    Edition statement1. vydání
    PublicationPlzeň : Fraus, 2019
    Phys.des.69 stran, 7 nečíslovaných listů vystřihovánek : ilustrace (převážně barevné) ; 30 cm
    ISBN978-80-7489-499-2
    NoteK DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ
    NoteObálkový podnázev: angličtina pro 2. ročník. Listy s vystřihovánkami všity na konci učebnice
    Another responsib. Zídková, Kateřina, 1968- (Author)
    Dvořáková, Kateřina, 1974- (Author)
    Cenkl, Jakub, 1982- (Illustrator)
    Bergmannová, Michaela, 1972- (Illustrator)
    Subj. Headings angličtina * jazyková výuka
    Form, Genre jazykové učebnice, texty, příručky (A) * učebnice základních škol
    Conspect811.111 - Angličtina
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    UDC 811.111 , 81'24 , (075.2) , (07.062)81
    CountryČesko
    Languagečeština ; angličtina
    Document kindBOOKS
    MATT the Bat
    Hravá angličtina pro děti v 2. ročníku ZŠ. Navazovat na ni bude soubor učebnic pro 3.–5. ročník ZŠ. Rozsah cca 30 hodin základní výuky (hodinová dotace 1 hodina týdně). Je připravena pro české žáky, avšak s atraktivitou zahraniční učebnice, podpora v češtině pro učitele i rodiče. Učebnice má doložku MŠMT. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.