$a Vajčnerová, Ida, $d 1967- $7 mzk2009543959 $4 aut
245
10
$a Management kvality služeb v cestovním ruchu : $b jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků / $c Ida Rašovská, Kateřina Ryglová
250
$a První vydání
264
-1
$a Praha : $b Grada, $c 2017
300
$a 186 stran : $b ilustrace ; $c 24 cm
336
$a text $b txt $2 rdacontent
337
$a bez média $b n $2 rdamedia
338
$a svazek $b nc $2 rdacarrier
490
1-
$a Manažer
504
$a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
520
3-
$a Na trhu ojedinělá kniha uceleně představuje východiska, modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikuje je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu . Prezentuje zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a přináší cenná doporučení pro podnikatelskou praxi. Výsledky výzkumů přitom dosud nebyly v knižní podobě publikovány. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788024750217 $2 Web obalkyknih.cz
546
$a České a anglické resumé
650
07
$a cestovní ruch $7 ph119113 $2 czenas
650
07
$a management jakosti $7 ph115218 $2 czenas
655
-7
$a příručky $7 fd133209 $2 czenas
700
1-
$a Ryglová, Kateřina $7 ola20040224005 $4 aut
830
-0
$a Manažer
910
$a CBA001
FMT
BK
Citation
Number of the records: 1
openseadragon
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.