Number of the records: 1  

Formativní hodnocení ve výuce

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Starý, Karel, 1961- - Author
    Vydání první - 174 stran : ilustrace, faksimile ; 23 cm
    ISBN 978-80-262-1001-6
      Laufková, Veronika - Author
     pedagogická evaluace  hodnocení žáků  pedagogický výzkum
     kolektivní monografie
    Call numberC 369.666
    Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    BranchPlaceInfoSignature
    Čtyři Dvory k vypůjčeníC 369.666 ČD   
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 21.06.2024)C 369.666   
    Na Sadech - dospělé ( naučná ) k vypůjčeníC 369.666 a   

    Title statementFormativní hodnocení ve výuce / Karel Starý, Veronika Laufková a kol.
    Main entry-name Starý, Karel, 1961- (Author)
    Edition statementVydání první
    PublicationPraha : Portál, 2016
    Phys.des.174 stran : ilustrace, faksimile ; 23 cm
    ISBN978-80-262-1001-6
    National bibl. num.cnb002799379
    NoteTerminologický slovník
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Another responsib. Laufková, Veronika (Author)
    Subj. Headings pedagogická evaluace - Česko * hodnocení žáků - Česko * pedagogický výzkum - Česko
    Form, Genre kolektivní monografie
    Conspect37 - Výchova a vzdělávání
    UDC 37.011/.012 , 37.091.26/.27 , 37.012 , (437.3)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Document kindBOOKS
    Formativní hodnocení ve výuce
    Formativní hodnocení ve výuce
    Publikace se zabývá formativním hodnocením ve škole. Jedná se o kvalitativní hodnocení, jehož účelem je přinést žákům užitečnou informaci o jejich aktuálním stavu vědomostí a dovednostní s cílem zlepšit jejich výsledky a naučit žáky přijímat hodnocení jako přirozenou součást života. Kniha si klade za cíl zorientovat čtenáře v aktuálních trendech hodnocení žáků a tématech, jako je stanovování kritérií hodnocení, poskytování zpětné vazby, práce s chybou, rozvoj sebehodnocení a vrstevnického hodnocení. Ve srovnávacím kontextu poukazuje na hlavní cesty rozvoje formativního hodnocení a na možnosti jejich využití při zvyšování kvality výuky na českých školách. Teorie je doplněna ukázkami s konkrétními nástroji a technikami formativního hodnocení, příklady z praxe a autentickými výroky učitelů a žáků. To vše by mělo pomoci převést teoretické poznatky do každodenní praxe. Karel Starý působil jako učitel češtiny a dějepisu na základní škole a na gymnáziu. V současnosti pracuje na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy v Ústavu výzkumu a rozvoje vzdělávání. Tématu školního hodnocení se dlouhodobě věnuje jak výzkumně, tak pedagogicky v kurzech pro studenty učitelství i učitele z praxe. Veronika Laufková vystudovala učitelství českého jazyka a literatury a základů společenských věd a doktorské studium v oboru pedagogika. Působí jako odborná asistentka na katedře české literatury a jako výzkumná pracovnice Ústavu výzkumu a rozvoje vzdělávání na Univerzitě Karlově, Pedagogické fakultě. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.