Number of the records: 1
SYS 0639058 LBL 02100nam-a2200601-i-4500 003 CZ-CbJVK 005 20200320122253.1 007 ta 008 150930s2015----xr-----e------001-e-cze-- 015 $a cnb002733705 020 $a 978-80-906089-2-4 $q (brožováno) 035 $a (OCoLC)932000415 040 $a ABA001 $b cze $d BOA001 $e rda 041 0-
$a cze $b cze $b eng 043 $a e-xr--- 045 $a x-y- 072 -7
$a 37.014 $x Vzdělávací a výchovná politika $2 Konspekt $9 22 080 $a 37.0 $2 MRF 080 $a 316 $2 MRF 080 $a 37.09 $2 MRF 080 $a 37.014.5 $2 MRF 080 $a 37.0:001.895 $2 MRF 080 $a (437.3) $2 MRF 080 $a (0:82-4) $2 MRF 100 1-
$a Feřtek, Tomáš, $d 1962- $7 mzk2002113201 $4 aut 245 10
$a Co je nového ve vzdělávání / $c Tomáš Feřtek 250 $a 1. vydání 264 -1
$a Praha : $b Nová beseda, $c 2015 300 $a 97 stran ; $c 21 cm 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 490 1-
$a CJN ; $v 002 504 $a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík 520 3-
$a Jaké otázky hýbou zdánlivě nehybným systémem? Co může za problémy, které dnes pozorujeme ve vzdělávacím systému? Tomáš Feřtek se zamýšlí nad vlivem poznatků neurověd, technologického boomu i sociálních nerovností na dnešní školy. Popisuje, jak se mění způsob nabývání vědomostí, prohlubování poznání či motivace učit se. Situaci ve školství, jak je popisována v médiích, dává autor do kontextu a ukazuje proměnu českého školství za posledních deset let. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788090608924 $2 Web obalkyknih.cz 546 $a České a anglické resumé 648 -7
$a 20.-21. století $7 ch462155 $2 czenas 650 07
$a vzdělávání $z Česko $y 20.-21. století $7 ph127311 $2 czenas 650 07
$a vzdělávání $x sociologické aspekty $y 20.-21. století $7 ph127311 $2 czenas 650 07
$a vzdělávací systémy $z Česko $y 20.-21. století $7 ph127310 $2 czenas 650 07
$a vzdělávací politika $7 ph127308 $2 czenas 650 07
$a inovace ve vzdělávání $7 ph242427 $2 czenas 655 -7
$a úvahy $7 fd134000 $2 czenas 830 -0
$a Co je nového ; $v 2 910 $a CBA001 FMT BK Citation
Number of the records: 1