Number of the records: 1
Manažerské rozhodování v praxi
SYS 0629183 LBL 01878nam-a2200517-i-4500 003 CZ-CbJVK 005 20200414111313.4 007 ta 008 151202s2015----xr-a---f------001-0-cze-- 015 $a cnb002756335 020 $a 978-80-7400-587-9 $q (brožováno) 035 $a (OCoLC)944218284 040 $a ABA001 $b cze $e rda 041 1-
$a cze $b eng $h ger 072 -7
$a 005 $x Management. Řízení $2 Konspekt $9 4 080 $a 005 $2 MRF 080 $a 005.311.6 $2 MRF 080 $a (048.8:082) $2 MRF 100 1-
$a Štědroň, Bohumír, $d 1948- $7 mzk2003200066 $4 aut 245 10
$a Manažerské rozhodování v praxi / $c Štědroň, Moos, Palíšková, Pastor, Svítek, Svoboda a kol. ; překladatel Jiří Handlíř 250 $a Vydání první 264 -1
$a V Praze : $b C.H. Beck, $c 2015 300 $a xxv, 275 stran : $b ilustrace ; $c 24 cm 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 490 1-
$a Beckova edice ekonomie 500 $a Částečně přeloženo z němčiny 504 $a Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík 520 3-
$a Společenský význam role manažerů v byznysu roste tak, jak roste význam jejich pivotálního postavení v trojúhelníku zájmů vlastníků, zaměstnanců a zákazníků. Napětí v uvedeném trojúhelníku roste nebývalým tlakem vlastníků na co nejrychlejší a největší dividendu, tlakem nových generací zaměstnanců na zohledňování jejich požadavků na work-life balance, často při poklesu jejich výkonu i kvality práce, a nebývalou konkurencí na trhu a bojem o zákazníka. Manažerské „řemeslo“, které se lze naučit, je v současné době zmapováno a široce popsáno, k dispozici je celá řada známých postupů a best practice. Problém však spočívá ve schopnosti jejich aplikace v konkrétních případech, neboť každý doporučovaný postup či každý vybraný úspěšný případ jsou vázány na zcela specifické vnitřní a vnější podmínky firem, a proto nejsou zcela přenositelné. Rozhodující schopnost manažera spočívá právě ve výběru, pro jeho situaci, nejvhodnějších postupů a metod a ve flexibilním způsobu jejich aplikace. Manažer dneška musí být nejen leader, ale i vizionář, který je schopen anticipovat jak možnosti budoucího technického a technologického rozvoje, tak především budoucích požadavků trhu. A k tomu je potřeba mít hluboké znalosti o zákonitostech vývoje společnosti. Manažerské rozhodování je umění a obsahuje racionální i intuitivní komponenty a určité rozhodovací činnosti. Přes všechny dílčí i obecnější prognózy vývoje fenoménu business intelligence v kontextu manažerského rozhodování je vysoce pravděpodobné, že kreativní lidský činitel, zejména pokud jde o strategické rozhodování, zůstane nenahraditelný. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788074005879 $2 Web obalkyknih.cz 546 $a Anglické resumé 650 07
$a management $7 ph115217 $2 czenas 650 07
$a rozhodování $7 ph125259 $2 czenas 655 -7
$a kolektivní monografie $7 fd501537 $2 czenas 700 1-
$a Moos, Petr, $d 1946-2024 $7 jo2002105418 $4 aut 700 1-
$a Palíšková, Marcela, $d 1961- $7 mzk2006331672 $4 aut 700 1-
$a Pastor, Otto, $d 1948- $7 ntka173640 $4 aut 700 1-
$a Svítek, Miroslav, $d 1969- $7 ntka174115 $4 aut 700 1-
$a Svoboda, Libor $7 jo2016901152 $4 aut 700 1-
$a Handlíř, Jiří, $d 1946- $7 ola2003199576 $4 trl 830 -0
$a Beckova edice ekonomie 910 $a CBA001 FMT BK
Number of the records: 1