Number of the records: 1
Holistická marketingová koncepce
Barčík, Tomáš, 1978- - Author
Praha : Ústav práva a právní vědy, 2013 - 112 s. ; 23 cm
ISBN 978-80-905247-2-9 (brož.)
Právo - edice pro právo a management
marketing marketingový management
holistický marketing
monografieCall number C 350.448 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Title statement Holistická marketingová koncepce / Tomáš Barčík Main entry-name Barčík, Tomáš, 1978- (Author) Issue data Praha : Ústav práva a právní vědy, 2013 Phys.des. 112 s. ; 23 cm ISBN 978-80-905247-2-9 (brož.) National bibl. num. cnb002414515 Edition Právo - edice pro právo a management Note Název edice na obálce: Právo a management Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Subj. Headings holistický marketing Subj. Headings marketing * marketingový management Form, Genre monografie Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC (048.8) , 658.8 , 658.8:005 Country Česko Language čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Document kind BOOKS Publikace Holistická marketingová koncepce si klade za cíl přinést ucelenější pohled na holistickou marketingovou koncepci, která se v současnosti zdá být nejmodernější podnikatelskou koncepcí a jedinou možnou cestou vpřed. Princip holistického marketingu je vystavěn na čtyřech základních pilířích: vztahovém marketingu, interním marketingu, internetovém marketingu a společenské zodpovědnosti firem. Holistická marketingová koncepce výrazně zasahuje do tradičního pojetí marketingového mixu. Součástí holistického přístupu je též integrovaná marketingová komunikace, která pomáhá firmám maximalizovat spektrum komunikačních kanálů v procesu strategického řízení značky. Kniha se věnuje i fundamentálním marketingovým pojmům, které by měl znát každý schopný marketér. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1