Number of the records: 1  

Mediální právo a práva k nehmotným statkům v České republice

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Diblík, Jan - Author
    Praha : Linde, 2012 - 259 s.
    ISBN 978-80-7201-863-5 (brož.)
      Veit, François - Author
     mediální právo  regulace reklamy  osobnostní práva  právo duševního vlastnictví  nekalá soutěž
     monografie
    Call numberC 346.156
    Umístění
    Mediální právo a práva k nehmotným statkům v České republice
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněC 346.156   

    Title statementMediální právo a práva k nehmotným statkům v České republice = Media law and intellectual property law in the Czech Republic / Jan Diblík, François Veit
    Par.titleMedia law and intellectual property law in the Czech Republic
    Main entry-name Diblík, Jan (Author)
    Issue dataPraha : Linde, 2012
    Phys.des.259 s.
    ISBN978-80-7201-863-5 (brož.)
    National bibl. num.cnb002252951
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Language noteSouběžný český text
    Another responsib. Veit, François (Author)
    Subj. Headings mediální právo - Česko * regulace reklamy - Česko * osobnostní práva - Česko * právo duševního vlastnictví - Česko * nekalá soutěž - Česko
    Form, Genre monografie
    Conspect347 - Soukromé právo
    UDC (048.8) , 34:316.774 , 351.824.5 , 347.152 , 347.77/.78 , 346.545 , (437.3)
    CountryČesko
    Languageangličtina ; čeština
    Document kindBOOKS
    Mediální právo a práva k nehmotným statkům v České republice
    Publikace si klade za cíl poskytnout čtenáři - česky i anglicky hovořícímu - základní přehled právního rámce pro jednotlivá odvětví médií v ČR, a to jak z oblasti úpravy veřejnoprávní, tak i soukromoprávní. Vedle uvedení aspektů obecné regulace a ovlivnění českého mediálního práva evropskou legislativou, je zmiňována též příslušná judikatura. První polovina knihy se věnuje převážně veřejnoprávním aspektům regulace jednotlivých hromadných sdělovacích prostředků (médií) – tiskem, televizí a rozhlasem i Internetem a reklamou. Druhá polovina se zabývá především soukromoprávními aspekty mediální regulace z pohledu práv k nehmotným statkům, a to právo na ochranu osobnosti a dobré pověsti, právo autorské a práva související a právo na ochranu proti nekalým soutěžním praktikám. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.