Number of the records: 1  

Dwéře gazyků odewřené


  1.  Komenský, Jan Amos, 1592-1670. - Author
    Praha : Pragopress, 1968 - 96, [2] s. : noty ; 15 cm + 1 sv. příl. (43 s.)
    Cimelia Bohemica ;
      Červenka, Jaromír, - Commentator
     čeština  slovní zásoba
     učebnice
    Call numberKC 1.281
    Umístění
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( výstavní fond )prezenčně po dohoděKC 1.281   

    Unifikovaný název Janua linguarum reserata. Česky
    Údaje o názvuDwéře gazyků odewřené : To gest Krátký a snadný způsob kteréhokoli Gajyka spolu y s začatky wssech uměnj swobodných pochopenj, w kterémž pod stem Tytulů w tisýcy Průpowědech, wssecka slowa celého gazyka obsažena gsau / nejprw w gazyku Latinském a nynj w Českém zhotowené od J. A. C. léta 1633 ; edidit Jaromír Červenka
    Variantní názvyDwéře gazyků odewřené, to gest Krátký a snadný způsob kteréhokoli Gajyka spolu y s začatky wssech uměnj swobodných pochopenj
    Dvéře jazyků otevřené, to jest Krátký a snadný způsob kteréhokoli jazyka spolu s začátky všech umění svobodných pochopení
    Záhlaví-jméno Komenský, Jan Amos, 1592-1670. (Autor)
    Vyd.údajePraha : Pragopress, 1968
    Fyz.popis96, [2] s. : noty ; 15 cm + 1 sv. příl. (43 s.)
    Číslo nár. bibl.cnb000428736
    Edice Cimelia Bohemica
    PoznámkyAnastatický otisk pův. vyd. z r. 1633 v Lešně. V příloze souběžně čes., angl., franc., něm. a rus. komentář a bibliografie. Vyd. Státní knihovna ČSR
    Dal.odpovědnost Červenka, Jaromír, 1903-1983 (Autor komentáře)
    Předmět.hesla čeština * slovní zásoba
    Forma, žánr učebnice
    Konspekt811.162.3 - Čeština
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT 811.162.3 , 81'373
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.více jazyků
    Druh dok.KNIHY
    Faksimile jedné z nejvýznamnějších Komenského prací, učebnice přinášející základní slovní zásobu shrnutou do tisícovky vět, tematicky roztříděných do skupin, zprostředkovávající komplexní obraz světa 1. poloviny 17. století. Zdroj anotace: NKP
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.