Number of the records: 1  

Jak používat čárku a další interpunkční znaménka

  1. SYS0005432
    LBL
      
    01080nam^a2200361^a^4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20231228104919.6
    007
      
    ta
    008
      
    060907s2006----xr-----g-f----000-0-cze--
    015
      
    $a cnb001688476
    020
      
    $a 80-86906-76-0 (brož.)
    035
      
    $a (OCoLC)124088675
    040
      
    $a BOA001 $b cze
    072
    -7
    $a 811.162.3 $x Čeština $2 Konspekt $9 11
    080
      
    $a 811.162.3 $2 MRF
    080
      
    $a 003.086 $2 MRF
    080
      
    $a (035) $2 MRF
    245
    00
    $a Jak používat čárku a další interpunkční znaménka / $c Ladislav Janovec ... [et al.]
    250
      
    $a 1. vyd.
    260
      
    $a Praha : $b Klett, $c 2006
    300
      
    $a 135 s. ; $c 17 cm
    490
    1-
    $a Na co se často ptáte
    520
    3-
    $a Publikace si klade za cíl uvést čtenáře do problematiky psaní české interpunkce. Autoři se snaží užívat minimální terminologii, ovšem vycházejí z toho, že čtenář bude mít povědomí alespoň o několika jazykovědných termínech, bez nichž se výklady neobejdou. V knize se objevují základní pravidla, s nimiž se čtenáři setkávali při své školní docházce a jež se objevují i v Pravidlech českého pravopisu. Kromě toho se kniha zaměřuje na specifické případy a zohledňuje i novinky v interpunkci. Jevy jsou doprovázeny cvičeními, v nichž si může čtenář ověřit, zda pravidla pochopil a jevy zvládl. Příručka poslouží nejen žákům a studentům, ale i všem ostatním, kteří se chtějí zdokonalit v psaní interpunkce ve svých písemnostech. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788086906768 $2 Web obalkyknih.cz
    650
    07
    $a čeština $7 ph135292 $2 czenas
    650
    07
    $a interpunkce $7 ph216783 $2 czenas
    655
    -7
    $a příručky $7 fd133209 $2 czenas
    700
    1-
    $a Janovec, Ladislav, $d 1975- $7 mzk2006377297 $4 aut
    830
    -0
    $a Na co se často ptáte (Klett)
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.