Number of the records: 1  

Brand building


  1.  Aaker, David A., 1938- - Author
    Vyd. 1. - Brno : Computer Press, 2003 - xiv, 312 s. : il. ; 24 cm
    ISBN 80-7226-885-6
    Business books Praxe manažera
     obchodní jméno
     příručky
    Call numberC 309.230
    Umístění 347.7 - Obchodní právo
    Brand building
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 309.230   

    Title statementBrand building : budování značky : vytvoření silné značky a její úspěšné zavedení na trh / David A. Aaker
    Main entry-name Aaker, David A., 1938- (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataBrno : Computer Press, 2003
    Phys.des.xiv, 312 s. : il. ; 24 cm
    ISBN80-7226-885-6
    National bibl. num.cnb001246292
    Edition Business books (Computer Press)
    Praxe manažera (Computer Press)
    NotePřeloženo z angličtiny
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografické odkazy a rejstřík
    Subj. Headings obchodní jméno
    Form, Genre příručky
    UDC 347.7 , 658.8
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru347.7 - Obchodní právo
    Document kindBOOKS
    Brand building
    Vytvoření silné značky a její úspěšné uvedení na trh. Publikace je určena marketingovým pracovníkům a obchodním manažerům, kterým poradí, jak vybudovat silnou firemní značku, která „přitáhne“ a udrží zákazníky, a také studentům na podnikatelských a obchodních fakultách, jimž objasní řadu reklamních a marketingových termínů, bez kterých se moderní manažer dnes nemůže obejít. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.