Number of the records: 1  

Ještě jeden level

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Trhoň, Ondřej, 1993- - Author
    Vydání první - 252 stran : ilustrace ; 21 cm
    ISBN 978-80-7637-385-3
    21. století
     videohry  videohry  kritika společnosti  životní styl
     populárně-naučné publikace
    Call numberC 421.379
    Umístění 795 - Počítačové hry. Elektronické hry
    Ještě jeden level
    BranchPlaceInfoSignature
    Čtyři Dvory k vypůjčeníC 421.379 ČD   
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 02.12.2024)C 421.379   

    Údaje o názvuJeště jeden level : jak číst videohry od Fortnite po Dark Souls / Ondřej Trhoň
    Záhlaví-jméno Trhoň, Ondřej, 1993- (Autor)
    Údaje o vydáníVydání první
    NakladatelPraha : Paseka, 2024
    Fyz.popis252 stran : ilustrace ; 21 cm
    ISBN978-80-7637-385-3
    Číslo nár. bibl.cnb003609114
    PoznámkyTerminologický slovník
    Předmět.hesla 21. století * videohry - 21. století * videohry - sociální aspekty * kritika společnosti - 21. století * životní styl - 21. století
    Forma, žánr populárně-naučné publikace
    Konspekt795 - Elektronické hry
    MDT 795:004.51 , 304 , 304.9 , 316.728 , (0.062)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru795 - Počítačové hry. Elektronické hry
    Druh dok.KNIHY

     Prokopová, Libuše, 1919-2014 - Autor
    8. přeprac. vyd. - Praha : Státní pedagogické nakladatelství, 1989 - 461 s.
    ISBN 80-04-23347-3
    Učebnice pro samouky
    Ještě jeden level
    Jak videohry zobrazují konec světa? Proč jsou tak populární simulátory chození? Jak gamifikujeme každodennost pomocí aplikací z rodu Pokémon Go? Jak se z masově hraných her jako Fortnite stal prostor pro virtuální koncerty a reklamu? Co nacházíme ve hrách, které se tak podobají práci a simulují nám zaměstnání kombajnisty nebo řidiče v dálkové kamionové dopravě? Proč jsou tak populární hry z druhé světové války? Poučený průvodce od Death Stranding a Tomb Raidera přes Call of Duty a Dark Souls k League of Legends a Resident Evilu otevírá videohry novému čtení a odhaluje, že některé z nich mohou být třeba spalující společenskou kritikou jako ty největší romány. Na příkladech těch uměleckých i nejkomerčnějších her současnosti ukazuje, jak se staly médiem 21. století, které patří k životnímu stylu nejen nejmladších generací. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.