Number of the records: 1  

Metodologie marketingového výzkumu


  1.  Malátek, Vojtěch - Author
    V Opavě : Slezská univerzita, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2001 - 108 s. ; 24 cm
    ISBN 80-7248-119-3
    Studia oeconomica : vědecké monografie Slezské univerzity v Opavě, Obchodně podnikatelské fakulty v Karviné
     marketingový výzkum
     studie
    Title statementMetodologie marketingového výzkumu / Vojtěch Malátek
    Main entry-name Malátek, Vojtěch (Author)
    Issue dataV Opavě : Slezská univerzita, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2001
    Phys.des.108 s. ; 24 cm
    ISBN80-7248-119-3
    National bibl. num.cnb001032636
    Edition Studia oeconomica
    NoteK DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ
    Note150 výt.
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Subj. Headings marketingový výzkum - metodologie
    Form, Genre studie
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC 658.8.012.12 , 303 , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBOOKS
    Metodologie marketingového výzkumu
    Metodologie marketingového výzkumu
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.