Number of the records: 1  

Jak mnohem lépe prodávat

  1. SYS1123435
    LBL
      
    00000nam-a22^^^^^3i-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20240222121833.1
    008
      
    220407s2014----xr------------------cze-d
    020
      
    $q (brož.) $a 9788026502517
    020
      
    $q (e-kniha) $a 9788026502524
    020
      
    $q (e-kniha) $a 9788026502517
    040
      
    $a OLA001 $b cze $e rda
    041
      
    $b cs
    072
    -7
    $a 339 $x Obchod $9 4 $2 Konspekt
    080
      
    $a 658.8:005.32 $2 MRF
    080
      
    $a 339.187 $2 MRF
    080
      
    $a 347.451 $2 MRF
    080
      
    $a 339.138 $2 MRF
    080
      
    $a 658.8 $2 MRF
    080
      
    $a (035) $2 MRF
    100
    1-
    $a Tracy, Brian, $d 1944- $7 utb20181003895 $4 aut
    245
      
    $a Jak mnohem lépe prodávat
    264
    -1
    $a Praha ; $a Brno, $b Albatros Media ; $b BizBooks, $c 2014
    300
      
    $a 328
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    520
    3-
    $a Kniha je koncentrátem Tracyho dlouholeté obchodní praxe. Objasňuje, že prodej je především „duševní hra“ a že úspěšný obchodník potřebuje mít psychologickou převahu nad zákazníkem či odběratelem, a učí, jak této převahy dosáhnout. Podstatná je na knize její ucelenost a podrobnost: nic není vynecháno, kniha vám poslouží jako průvodce k vytvoření kompletního systému úspěšného prodeje. Ocení ji všichni, pro které je prodej hlavní činností nebo důležitou součástí jejich práce ať už vedete velký prodejní tým nebo jste „řadový“ obchodník; nabízí přehledný plán, jak cílevědomě posunout kvalitu prodeje na vyšší úroveň a dosáhnout osobního úspěchu. Dozvíte se, jak:- ovládnout psychologii prodeje- motivovat zákazníky ke koupi- ovlivňovat rozhodnutí- rozšiřovat klientelu„Kniha Jak mnohem lépe prodávat shrnuje vše podstatné, co potřebuje obchodník vědět, aby mohl být na svém trhu úspěšný. Nezabývá se pouze technikami, ale ukazuje celou škálu oblastí, které tvoří střípky mozaiky úspěšného prodeje v tom nejpozitivnějším smyslu slova. Ukazuje, jak důležité je pochopit potřeby klienta, ale zároveň dává návody, jak se neprodávat pod cenou. Ukazuje, jak pracovat sám se sebou a zlepšovat se v jednotlivých oblastech osobního rozvoje.“Petr Hrubý, generální ředitel Broker Consulting $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788026502517 $2 Web obalkyknih.cz
    650
    07
    $a marketing $7 ph115227 $2 czenas
    650
    07
    $a prodej $7 ph115885 $2 czenas
    650
    07
    $a psychologie prodeje $7 ph119528 $2 czenas
    655
    -7
    $a příručky $7 fd133209 $2 czenas
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.