Number of the records: 1
Závodný Pospíšil, Jan - Author
1. vydání - 124 stran : ilustrace
ISBN 978-80-87500-33-0
Kozák, Vratislav, - Author
spotřebitelské chování marketing marketingová komunikace rozhodování behaviorální ekonomie
monografieUmístění Title statement Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality / Jan Závodný Pospíšil, Vratislav Kozák Main entry-name Závodný Pospíšil, Jan (Author) Edition statement 1. vydání Publication Zlín : VeRBuM, 2013 Phys.des. 124 stran : ilustrace ISBN 978-80-87500-33-0 National bibl. num. cnb002466567 Note K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Language note Anglické resumé Another responsib. Kozák, Vratislav, 1956- (Author)
Subj. Headings spotřebitelské chování * marketing * marketingová komunikace * rozhodování * behaviorální ekonomie Form, Genre monografie Conspect 366 - Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele UDC 366.1 , 658.8 , 658.8:316.77 , 159.955.5 , 33:159.95 , (048.8) Country Česko Language čeština Document kind BOOKS Kniha Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality se zabývá vlivem faktorů iracionálního lidského chování na proces spotřebitelského rozhodování. V první části knihy jsou zpracována teoretická východiska týkající se problematiky současného stavu v oblasti marketingu, postmoderního spotřebitele, procesu reklamní komunikace, spotřebního chování, behaviorální ekonomie a vlivu iracionálních faktorů lidského chování na racionální rozhodování spotřebitele. V další části je analyzováno kupní chování spotřebitele při nákupu konkrétního produktu. Kniha přináší návrh obecných opatření pro zvýšení úspěšnosti přenosu reklamního sdělení při vlivu faktorů iracionality. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1