Number of the records: 1  

Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality

  1. Title statementRacionální spotřebitelské chování a vliv iracionality / Jan Závodný Pospíšil, Vratislav Kozák
    Main entry-name Závodný Pospíšil, Jan (Author)
    Edition statement1. vydání
    PublicationZlín : VeRBuM, 2013
    Phys.des.124 stran : ilustrace
    ISBN978-80-87500-33-0
    National bibl. num.cnb002466567
    NoteK DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Language noteAnglické resumé
    Another responsib. Kozák, Vratislav, 1956- (Author)
    Subj. Headings spotřebitelské chování * marketing * marketingová komunikace * rozhodování * behaviorální ekonomie
    Form, Genre monografie
    Conspect366 - Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele
    UDC 366.1 , 658.8 , 658.8:316.77 , 159.955.5 , 33:159.95 , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBOOKS
    Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality
    Kniha Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality se zabývá vlivem faktorů iracionálního lidského chování na proces spotřebitelského rozhodování. V první části knihy jsou zpracována teoretická východiska týkající se problematiky současného stavu v oblasti marketingu, postmoderního spotřebitele, procesu reklamní komunikace, spotřebního chování, behaviorální ekonomie a vlivu iracionálních faktorů lidského chování na racionální rozhodování spotřebitele. V další části je analyzováno kupní chování spotřebitele při nákupu konkrétního produktu. Kniha přináší návrh obecných opatření pro zvýšení úspěšnosti přenosu reklamního sdělení při vlivu faktorů iracionality. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.