Number of the records: 1  

Fyzika 8

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Randa, Miroslav, 1959- - Author
    1. vydání - 128 stran : ilustrace, fotografie (převážně barevné)
    ISBN 978-80-7489-392-6
      Kohout, Jiří, - Author   Kohout, Václav - Author   Kratochvíl, Pavel - Author   Masopust, Pavel, - Author   Petřík, Josef, - Author   Prokšová, Jitka, - Author   Rauner, Karel, - Author
     fyzika
     učebnice základních škol
    Umístění
    Fyzika 8
    Title statementFyzika 8 : učebnice pro základní školy a víceletá gymnázia / Miroslav Randa, Jiří Kohout, Václav Kohout, Pavel Kratochvíl, Pavel Masopust, Josef Petřík, Jitka Prokšová, Karel Rauner
    Varying form of titlePodnázev v tiráži : Učebnice pro základní školy a víceletá gymnázia-nová generace
    Main entry-name Randa, Miroslav, 1959- (Author)
    Edition statement1. vydání
    PublicationPlzeň : Fraus, 2018
    Phys.des.128 stran : ilustrace, fotografie (převážně barevné)
    ISBN978-80-7489-392-6
    NoteK DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ
    NotePodnázev v tiráži : Učebnice pro základní školy a víceletá gymnázia-nová generace
    Another responsib. Kohout, Jiří, 1985- (Author)
    Kohout, Václav (Author)
    Kratochvíl, Pavel (Author)
    Masopust, Pavel, 1980- (Author)
    Petřík, Josef, 1946- (Author)
    Prokšová, Jitka, 1962- (Author)
    Rauner, Karel, 1946- (Author)
    Subj. Headings fyzika
    Form, Genre učebnice základních škol
    Conspect53 - Fyzika
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    UDC 53 , 373.3 , (075.2) , (075.3)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBOOKS
    Fyzika 8
    Fyzika – nová generace vychází z původní učebnicové řady. Jedná se o moderní učebnice, které věnují zvýšenou pozornost odbourávání izolovaného přístupu fyziky k probírané problematice, efektivnímu provázání obsahu jednotlivých učebních předmětů a maximálnímu propojení získaných poznatků s každodenní zkušeností žáků i s praktickými aplikacemi. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.