Number of the records: 1
SYS 0622543 LBL 00000nam-a2200445-a-4500 003 CZ-CbJVK 005 20240222121627.5 008 160120s2012----xr------------------cze-- 020 $a 978-80-7238-996-4 020 $a 978-80-7489-121-2 $q ebook 072 -7
$a 53 $x Fyzika $9 6 $2 Konspekt 080 $a 53 $2 MRF 080 $a (075.2) $2 MRF 100 1-
$a Rauner, Karel, $d 1946- $7 xx0004984 $4 aut 245 10
$a Fyzika 9 : $b pro základní školy a víceletá gymnázia 260 $a Plzeň : $b Nakladatelství Fraus, $c 2012 300 $a 1236 s. 520 3-
$a Moderní učebnice, které věnují zvýšenou pozornost odbourávání izolovaného přístupu fyziky k probírané problematice, efektivnímu provázání obsahu jednotlivých učebních předmětů a maximálnímu propojení získaných poznatků s každodenní zkušeností žáků i s praktickými aplikacemi. Učebnice mají jednotnou strukturu výkladu učiva. Tvoří ji základní část (vlastní učivo fyziky) a motivační část, zaměřená na propojení obsahu učiva fyziky s poznatky z dalších, zejména přírodovědných předmětů, a promítnutí teoretických poznatků do běžného života žáka. Učebnice pro 6. ročník/primu byla oceněna na mezinárodním knižním veletrhu ve Frankfurtu nad Mohanem bronzovou medailí jako třetí nejlepší učebnice pro základní školy v Evropě. Učebnice jsou zpracovány v souladu s osnovami vzdělávacího programu Základní škola s přihlédnutím k požadavkům Co by měl umět žák základní školy z fyziky. Řazení kapitol je tradiční, umožňuje bezproblémový přechod žáka mezi různými školami. Do učiva jsou zařazovány i moderní aplikace (mobilní telefony, proudové jističe, elektrické spotřebiče, digitální měřicí přístroje). Netradiční je v učebnici pro 6. ročník zařazení kapitoly věnované určení polohy s popisem činnosti systému GPS. První odvozenou fyzikální veličinou, se kterou se žáci seznamují, je rychlost. Autoři vycházeli z toho, že pochopení vzájemných souvislostí mezi rychlostí, dráhou a časem je vzhledem ke zkušenostem dnešní generace mnohem snazší, než tradiční spojení hustota objem hmotnost. Učebnice je koncipována tak, aby měl učitel fyziky velkou možnost výběru v rámci školních vzdělávacích plánů a aby mohl učebnici využít i pro zadání referátů, projektové vyučování, výuku nepovinných předmětů a kroužků. Jednotlivé kapitoly jsou napsány tak, aby lákaly žáky k přečtení i v případě, že je učitel vynechá. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788072389964 $2 Web obalkyknih.cz 650 07
$a fyzika $7 ph114601 $2 czenas 655 -7
$a učebnice základních škol $7 fd133773 $2 czenas 700 1-
$a Havel, Václav, $d 1939- $7 ola2003206307 $4 aut 700 1-
$a Randa, Miroslav, $d 1959- $7 ola2003206306 $4 aut 910 $a CBA001 FMT BK Citation
Number of the records: 1