Number of the records: 1
Dawson, Juno, 1981- - Author
Vydání první - 192 stran : ilustrace ; 20 cm
ISBN 978-80-257-1581-9
Marková, Michala, - Translator Gerrell, Spike - Illustrator
dospívání dospívající chlapci psychologie adolescentů psychologie osobnosti chlapci a dívky interpersonální vztahy
populárně-naučné publikace publikace pro mládežCall number C 364.615 Umístění 159.922.7/.8 - Psychologie dítěte. Psychologie dospívání Uniform title Being a boy. Česky Title statement Jak být klukem : vše, co jste chtěli vědět o pubertě a báli jste se googlit / James Dawson ; z anglického originálu Being a boy ... přeložila Michala Marková ; ilustroval Spike Gerrell Main entry-name Dawson, Juno, 1981- (Author) Edition statement Vydání první Publication Praha : Argo, 2015 Phys.des. 192 stran : ilustrace ; 20 cm ISBN 978-80-257-1581-9 National bibl. num. cnb002755992 Another responsib. Marková, Michala, 1974- (Translator)
Gerrell, Spike (Illustrator)
Subj. Headings dospívání * dospívající chlapci * psychologie adolescentů * psychologie osobnosti * chlapci a dívky * interpersonální vztahy Form, Genre populárně-naučné publikace * publikace pro mládež Conspect 159.92 - Vývojová psychologie. Individuální psychologie 0/9-053.2 - Literatura pro děti a mládež (naučná) UDC 316.346.2-055.15-053.6 , 316.346.2-053.6 , (0.053.6) , 159.922.8 , 159.923 , 316.472.4 , (0.062) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 159.922.7/.8 - Psychologie dítěte. Psychologie dospívání Document kind BOOKS Chytrá, zábavná a otevřená příručka pro dospívající kluky zodpoví všechny důležité otázky, které si kladou kluci v pubertě. Autor, původním povoláním učitel, upřímně, vtipně a beze studu vysvětluje vše o sexu, sexuální orientaci, dospívání, o holkách, tělesných změnách, pocitech nebo šikaně, ale i o praktických věcech, jako je holení a oblékání (i svlékání?). Tato kniha řadě rodičů ulehčí trapné chvilky, kdy se osmělují vstoupit do zrádných vod zásadního rozhovoru s ratolestí na prahu dospívání. Dokonce to udělá za ně. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1