Number of the records: 1  

Objevujeme s dětmi kulturu a společnost

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


    Praha : Raabe, c2014 - 116 s. : il., noty ; 21 cm
    ISBN 978-80-7496-165-6
    Rozvíjíme dítě v jednotlivých oblastech předškolního vzdělávání
      Hazuková, Helena, - Author
     předškolní výchova  kultura a společnost  dramatická výchova  umělecká výchova  hudební výchova
     metodické příručky
    Call numberC 362.832
    Umístění 373.2 - Předškolní výchova
    Objevujeme s dětmi kulturu a společnost
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 362.832   

    Title statementObjevujeme s dětmi kulturu a společnost : dítě a společnost / Helena Hazuková ... [et al.]
    Issue dataPraha : Raabe, c2014
    Phys.des.116 s. : il., noty ; 21 cm
    ISBN978-80-7496-165-6
    National bibl. num.cnb002681273
    Edition Rozvíjíme dítě v jednotlivých oblastech předškolního vzdělávání
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografie
    Another responsib. Hazuková, Helena, 1943- (Author)
    Subj. Headings předškolní výchova * kultura a společnost * dramatická výchova * umělecká výchova * hudební výchova
    Form, Genre metodické příručky
    Conspect373.2/.3 - Předškolní a primární výchova a vzdělávání
    UDC 373.2 , 316.72/.75 , 792:37.016 , 37.036 , 78:37.016 , (072)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru373.2 - Předškolní výchova
    Document kindBOOKS
    Objevujeme s dětmi kulturu a společnost
    Publikace Objevujeme s dětmi kulturu a společnost poslouží jako užitečná příručka k výuce vzdělávací oblasti Dítě a společnost nejen v mateřských školách. Vedle potřebného metodického zázemí nabízí spoustu originálních námětů a zábavných aktivit, které jsou ověřeny praxí a garantovány editorským kolektivem z řad odborníků na předškolní výchovu a vzdělávání. I přes větší zaměření k jedné vzdělávací oblasti neztrácejí činnosti svůj integrovaný charakter a přispívají k celostnímu rozvoji dítěte. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.