Number of the records: 1
Ježek, Vlastimil, 1963- - Author
1. vyd. - V Praze : Akademie múzických umění, 2014 - 145 s. ; 20 cm
ISBN 978-80-7331-304-3 (brož.)
Management umění - umění managementu ;
Jirák, Jan, - Author
masmédia masmédia
učebnice vysokých školCall number C 359.417 Umístění 316.774 - Masmédia. Komunikační média Údaje o názvu Média a my / Vlastimil Ježek, Jan Jirák Záhlaví-jméno Ježek, Vlastimil, 1963- (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje V Praze : Akademie múzických umění, 2014 Fyz.popis 145 s. ; 20 cm ISBN 978-80-7331-304-3 (brož.) Číslo nár. bibl. cnb002624491 Edice Management umění - umění managementu ; 4 Poznámky Na obálce nad názvem: Akademie múzických umění v Praze, Divadelní fakulta, katedra produkce Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Dal.odpovědnost Jirák, Jan, 1958- (Autor)
Dal.odpovědnost Akademie múzických umění v Praze. Divadelní fakulta. Katedra produkce (Jiná role)
Předmět.hesla masmédia * masmédia - Česko Forma, žánr učebnice vysokých škol Konspekt 316.4/.7 - Sociální interakce 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 316.774 , (437.3) , (075.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 316.774 - Masmédia. Komunikační média Druh dok. KNIHY Média a my - Vlastimil Ježek, Jan Jirák. Publikace Média a my je pokusem mediálně zkušených autorů Jana Jiráka a Vlastimila Ježka předat své dlouholeté a mnohovrstevnaté znalosti z oblasti mediální teorie i praxe tak, aby zůstala zachována odborná erudice textu, který má mít současně propedeutický charakter, a přitom vycházet vstříc potřebám a zájmům uměleckého oboru. Autoři se důsledně snaží dokládat teoretické pojmy a tvrzení konkrétními příklady z praxe. Text, členěný do šesti kapitol, vymezuje pojem média, včetně jejich role a funkce ve společnosti. Průřezově se věnuje vybraným momentům z historie médií, které autoři považují za určující pro dnešní podobu mediální komunikace. Charakterizuje mediální komunikaci se zvláštním zřetelem ke vztahu médií a kultury a nabízí průřez stěžejními českými kulturními, respektive divadelními periodiky a weby, nechybí ani charakteristika práce s médii z pohledu marketingu. Závěrem autoři shrnují své zkušenosti s tím, jak vstupovat do vztahu s médii a jak s nimi komunikovat, aby sloužila jako partner anebo nástroj. Praktickým doplňkem je seznam pečlivě vybrané doporučené literatury a ucelený přehled pramenů ke studiu médií a mediální legislativy České republiky. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1