Number of the records: 1
SYS 0428109 LBL 01399nam-a2200421-a-4500 003 CZ-CbJVK 005 20200915040643.6 007 ta 008 120907s2013----xr-----e------001-0-cze-- 015 $a cnb002396311 020 $a 978-80-265-0048-3 (váz.) 035 $a (OCoLC)829660889 040 $a BOA001 $b cze $d ABA001 $d OLA001 041 1-
$a cze $h eng 072 -7
$a 339 $x Obchod $9 4 $2 Konspekt 080 $a 339.138 $2 MRF 080 $a 658:17.024.4 $2 MRF 080 $a 005 $2 MRF 080 $a (048.8) $2 MRF 100 1-
$a Segall, Ken $7 xx0165071 $4 aut 245 10
$a Šíleně jednoduché : $b posedlost, která pohání Apple k úspěchu / $c Ken Segall ; [překlad Zdeněk Mužík] 246 1-
$i Obálkový a hřbetní podnázev: $a Posedlost jako základ úspěchu Apple 246 30
$a Posedlost, která pohání Apple k úspěchu 250 $a 1. vyd. 260 $a Brno : $b BizBooks, $c 2013 300 $a 220 s. ; $c 24 cm 500 $a Přeloženo z angličtiny? 500 $a Obsahuje rejstřík 520 3-
$a „Jednoduché může být často obtížnější než složité. Musíte tvrdě pracovat na tom, aby vaše myšlení bylo přímé a dosáhli jste jednoduchosti. Ale stojí to za to, protože jakmile se tam jednou dostanete, můžete pohnout horami." Steve Jobs, BusinessWeek, 25. května 1998 Steve Jobs dokázal, že jednoduchost je nejmocnější silou v byznysu. Nejde zdaleka jen o design výrobků, jednoduchost je přítomná na všech úrovních organizace společnosti Apple. Právě posedlost jednoduchostí odlišuje Apple od kankurence a díky ní se stala nejcennější společností na světě. Kniha Šíleně jednoduché je zábavným a chytrým čtením, které nechává očima přímého účastníka nahlédnout do světa Stevea Jobse. Ken Segall odhaluje deset základních prvků jednoduchosti, které dovedly Apple k jeho úspěchu a které můžete využít i vy ke zvýšení výkonu vlastní společnosti. A tyto principy neplatí zdaleka jen pro oblast marketingu využijete je ve všech oblastech podnikání. Tato kniha je o myšlenkách a procesech. Je o tom, jak vytvořit co nejlepší produkt a zajistit mu co největší šanci na přežití. Je o tom, jak se dostat z bodu A do bodu B účinněji a s lepšími výsledky. Ken Segall pracoval se Stevem Jobsem jako kreativní ředitel agentury vytvářející reklamní kampaně pro NeXT a Apple. Byl u zrodu legendární kampaně Think Different a je zodpovědný za ono malé „i", které je součástí názvu nejpopulárnějších produktů firmy Apple. Segall také pracoval jako kreativní ředitel pro firmy IBM, Intel, Dell a BMW. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788026500483 $2 Web obalkyknih.cz 600 17
$a Jobs, Steven, $d 1955-2011 $7 js20050718011 $2 czenas 610 27
$a Apple Computer, Inc. $7 olak2003164541 $2 czenas 650 07
$a marketing $7 ph115227 $2 czenas 650 07
$a úspěch v podnikání $7 ph286292 $2 czenas 650 07
$a management $7 ph115217 $2 czenas 655 -7
$a monografie $7 fd132842 $2 czenas 910 $a CBA001 FMT BK Citation
Number of the records: 1