Number of the records: 1  

Šíleně jednoduché

  1. SYS0428109
    LBL
      
    01399nam-a2200421-a-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20200915040643.6
    007
      
    ta
    008
      
    120907s2013----xr-----e------001-0-cze--
    015
      
    $a cnb002396311
    020
      
    $a 978-80-265-0048-3 (váz.)
    035
      
    $a (OCoLC)829660889
    040
      
    $a BOA001 $b cze $d ABA001 $d OLA001
    041
    1-
    $a cze $h eng
    072
    -7
    $a 339 $x Obchod $9 4 $2 Konspekt
    080
      
    $a 339.138 $2 MRF
    080
      
    $a 658:17.024.4 $2 MRF
    080
      
    $a 005 $2 MRF
    080
      
    $a (048.8) $2 MRF
    100
    1-
    $a Segall, Ken $7 xx0165071 $4 aut
    245
    10
    $a Šíleně jednoduché : $b posedlost, která pohání Apple k úspěchu / $c Ken Segall ; [překlad Zdeněk Mužík]
    246
    1-
    $i Obálkový a hřbetní podnázev: $a Posedlost jako základ úspěchu Apple
    246
    30
    $a Posedlost, která pohání Apple k úspěchu
    250
      
    $a 1. vyd.
    260
      
    $a Brno : $b BizBooks, $c 2013
    300
      
    $a 220 s. ; $c 24 cm
    500
      
    $a Přeloženo z angličtiny?
    500
      
    $a Obsahuje rejstřík
    520
    3-
    $a „Jednoduché může být často obtížnější než složité. Musíte tvrdě pracovat na tom, aby vaše myšlení bylo přímé a dosáhli jste jednoduchosti. Ale stojí to za to, protože jakmile se tam jednou dostanete, můžete pohnout horami." Steve Jobs, BusinessWeek, 25. května 1998 Steve Jobs dokázal, že jednoduchost je nejmocnější silou v byznysu. Nejde zdaleka jen o design výrobků, jednoduchost je přítomná na všech úrovních organizace společnosti Apple. Právě posedlost jednoduchostí odlišuje Apple od kankurence a díky ní se stala nejcennější společností na světě. Kniha Šíleně jednoduché je zábavným a chytrým čtením, které nechává očima přímého účastníka nahlédnout do světa Stevea Jobse. Ken Segall odhaluje deset základních prvků jednoduchosti, které dovedly Apple k jeho úspěchu a které můžete využít i vy ke zvýšení výkonu vlastní společnosti. A tyto principy neplatí zdaleka jen pro oblast marketingu využijete je ve všech oblastech podnikání. Tato kniha je o myšlenkách a procesech. Je o tom, jak vytvořit co nejlepší produkt a zajistit mu co největší šanci na přežití. Je o tom, jak se dostat z bodu A do bodu B účinněji a s lepšími výsledky. Ken Segall pracoval se Stevem Jobsem jako kreativní ředitel agentury vytvářející reklamní kampaně pro NeXT a Apple. Byl u zrodu legendární kampaně Think Different a je zodpovědný za ono malé „i", které je součástí názvu nejpopulárnějších produktů firmy Apple. Segall také pracoval jako kreativní ředitel pro firmy IBM, Intel, Dell a BMW. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788026500483 $2 Web obalkyknih.cz
    600
    17
    $a Jobs, Steven, $d 1955-2011 $7 js20050718011 $2 czenas
    610
    27
    $a Apple Computer, Inc. $7 olak2003164541 $2 czenas
    650
    07
    $a marketing $7 ph115227 $2 czenas
    650
    07
    $a úspěch v podnikání $7 ph286292 $2 czenas
    650
    07
    $a management $7 ph115217 $2 czenas
    655
    -7
    $a monografie $7 fd132842 $2 czenas
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.