Number of the records: 1
International marketing
Machková, Hana - Author
Ed. 1st - V Praze : Oeconomica, 2010 - 191 s. : il. ; 25 cm
ISBN 978-80-245-1643-1 (brož.) :
Král, Petr, - Author Lhotáková, Markéta, - Author
mezinárodní marketing
kolektivní monografieCall number C 346.026 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Title statement International marketing : theory, practices and new trends / Hana Machková, Petr Král, Markéta Lhotáková a kolektiv Main entry-name Machková, Hana (Author) Edition statement Ed. 1st Issue data V Praze : Oeconomica, 2010 Phys.des. 191 s. : il. ; 25 cm ISBN 978-80-245-1643-1 (brož.) : Kč 350,00 National bibl. num. cnb002108056 Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Another responsib. Král, Petr, 1979- (Author)
Lhotáková, Markéta, 1971- (Author)
Another responsib. Vysoká škola ekonomická v Praze (Other)
Subj. Headings mezinárodní marketing Form, Genre kolektivní monografie Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 658.8:339.564 , (048.8:082) Country Česko Language angličtina URL http://toc.nkp.cz/NKC/201006/contents/nkc20102108056_1.pdf Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Document kind BOOKS Publikace je první anglicky psanou odbornou knihou českého kolektivu Katedry mezinárodního obchodu Vysoké školy ekonomické v Praze. Cílem publikace je zvýšit vědecké renomé školy v zahraničí a nabídnout vlastní odbornou literaturu, jež komplexně pokrývá problematiku mezinárodního marketingu a objasňuje současné trendy v oblasti mezinárodního podnikání. Mezinárodní marketing je dynamicky se rozvíjející disciplínou nedílně spjatou s podnikatelskou praxí, která musí reagovat na stále se měnící mezinárodní podnikatelské prostředí. Zejména v období současné ekonomické krize je marketing jedním z významných nástrojů, který pomáhá překonávat podnikům problémy se sníženou poptávkou na mezinárodních trzích. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1