Number of the records: 1  

Image a firemní identita

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Vysekalová, Jitka, 1941- - Author
    1. vyd. - Praha : Grada, 2009 - 190 s. : barev. il. ; 25 cm
    ISBN 978-80-247-2790-5
    Expert
      Mikeš, Jiří, - Author
     identita organizace  image organizace
     monografie  případové studie
    Call numberC 334.454
    Umístění 005.1/.4 - Teorie řízení, management
    Image a firemní identita
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 334.454   

    Title statementImage a firemní identita / [Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš]
    Main entry-name Vysekalová, Jitka, 1941- (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataPraha : Grada, 2009
    Phys.des.190 s. : barev. il. ; 25 cm
    ISBN978-80-247-2790-5
    National bibl. num.cnb001858863
    Edition Expert (Grada)
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Another responsib. Mikeš, Jiří, 1942- (Author)
    Subj. Headings identita organizace * image organizace
    Form, Genre monografie * případové studie
    Conspect005 - Management. Řízení
    UDC 005.336 , 005.336.6 , (048.8) , (078.7)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru005.1/.4 - Teorie řízení, management
    Document kindBOOKS
    Image a firemní identita
    První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe, a to včetně vytváření corporate identity ČR. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace, doc. Jitka Vysekalová a Ing. Jiří Mikeš. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, tedy firemní kultura, design, komunikace i chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se věnuje také analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k "měřeníí" image. Je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům a studentům VŠ. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.