Number of the records: 1
Praktické marketingové aplikace
Vávra, Oldřich - Author
Vyd. 1. - Praha : Oeconomica, 2007 - 195 s. : il. ; 30 cm
ISBN 978-80-245-1307-2 (brož.)
marketing
marketingové aplikace
učebnice vysokých školCall number S 32.475 Umístění Title statement Praktické marketingové aplikace / Oldřich Vávra a kolektiv Main entry-name Vávra, Oldřich (Author) Edition statement Vyd. 1. Issue data Praha : Oeconomica, 2007 Phys.des. 195 s. : il. ; 30 cm ISBN 978-80-245-1307-2 (brož.) National bibl. num. cnb001787524 Note Nad názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta podnikohospodářská Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy Users/Intended Audience Note Určeno pro bakalářské studium na VŠE Praha Another responsib. Vysoká škola ekonomická v Praze. Podnikohospodářská fakulta (Other)
Vysoká škola ekonomická v Praze (Publisher)
Subj. Headings marketingové aplikace Subj. Headings marketing Form, Genre učebnice vysokých škol Conspect 658 - Řízení a správa podniku 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice UDC 658.8 , (075.8) Country Česko Language čeština Document kind BOOKS Určeno pro bakalářské studium na Vysoké škole ekonomické v Praze. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1