Number of the records: 1  

Spotřební chování a segmentace trhu

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Koudelka, Jan - Author
    Vyd. 1. - Praha : Vysoká škola ekonomie a managementu, 2006 - 227 s. ; 30 cm
    ISBN 80-86730-01-8 (brož.)
    Edice učebních textů. Marketing
     spotřebitelské chování  segmentace trhu  marketingový audit
     učebnice vysokých škol
    Call numberS 31.963
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Spotřební chování a segmentace trhu
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněS 31.963   

    Title statementSpotřební chování a segmentace trhu / Jan Koudelka
    Main entry-name Koudelka, Jan (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Vysoká škola ekonomie a managementu, 2006
    Phys.des.227 s. ; 30 cm
    ISBN80-86730-01-8 (brož.)
    National bibl. num.cnb001705433
    Ser.statement/add.entry Vysoká škola ekonomie a managementu. Edice učebních textů. Marketing
    NoteTerminologický slovník
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Subj. Headings spotřebitelské chování * segmentace trhu * marketingový audit
    Form, Genre učebnice vysokých škol
    Conspect339.3 - Vnitřní obchod
    UDC 339.138.017 , 658.8:005.52 , 366.1 , (075.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Document kindBOOKS
    Spotřební chování a segmentace trhu
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.