Number of the records: 1
SYS m0107008 LBL 00000nam-a22^^^^^3a-4500 003 CZ-CbJVK 005 20231228103539.1 007 ta 008 050322s2005----xr------------------cze-- 015 $a cnb001446545 020 $a 80-247-0921-X 035 $a (OCoLC)85120966 040 $a BOA001 $b cze 041 1-
$a cze $h eng 072 -7
$a 658 $x Řízení a správa podniku $9 19 $2 Konspekt 080 $a 658.8:005 $2 MRF 080 $a 005 $2 MRF 080 $a 658.8 $2 MRF 100 1-
$a Kotler, Philip, $d 1931- $7 jn20011018131 $4 aut 245 10
$a Inovativní marketing : $b jak krestivním myšlením vítězit u zákazníků / $c Philip Kotler & Fernando Trias de Bes ; [překlad Hana Machková, Jiří Adamík, Josef Malý] 250 $a 1. vyd. 260 $a Praha : $b Grada Publishing, $c 2005 300 $a 199 s. : $b il. ; $c 25 cm 500 $a Přeloženo z angličtiny 504 $a Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík 520 3-
$a Autoři dávají marketingovým profesionálům do rukou praktický návod a nástroje, jak překročit rámec existujících trhů. Doplňují klasický marketing o metody, jejichž využitím lze dospět k novým, často převratným a vítězným myšlenkám, iniciovat zrod nových produktů nebo radikálně nového užití stávajících produktů. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788024709215 $2 SKAT - Souborný katalog 650 -7
$a marketing $7 ph115227 $2 czenas 650 -7
$a marketingový management $7 ph115229 $2 czenas 650 -7
$a inovace $7 ph121118 $2 czenas 655 -7
$a příručky $7 fd133209 $2 czenas 700 1-
$a Trías de Bes Mingot, Fernando, $d 1967- $7 mzk2004261326 $4 aut 765 0-
$t Lateral marketing - new techniques for finding breakthrough ideas $9 Česky 910 $a CBA001 FMT BK Citation
Number of the records: 1