Number of the records: 1  

Strategický marketing

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Jakubíková, Dagmar, 1948- - Author
    3. přepracované a rozšířené vydání - 428 stran : ilustrace ; 24 cm
    ISBN 978-80-271-3722-0
    Expert
      Janeček, Petr - Author
     strategický marketing  strategický management  marketingový management
     monografie
    Call numberC 417.521
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Strategický marketing
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 417.521   
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněC 417.521 v1   

    Title statementStrategický marketing : strategie a trendy / Dagmar Jakubíková, Petr Janeček
    Main entry-name Jakubíková, Dagmar, 1948- (Author)
    Edition statement3. přepracované a rozšířené vydání
    PublicationPraha : Grada Publishing, 2023
    Phys.des.428 stran : ilustrace ; 24 cm
    ISBN978-80-271-3722-0
    National bibl. num.cnb003565431
    Edition Expert (Grada)
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a rejstřík
    Language noteAnglické resumé
    Another responsib. Janeček, Petr (Author)
    Subj. Headings strategický marketing * strategický management * marketingový management
    Form, Genre monografie
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC 658.8:005.21 , 005.21 , 658.8:005 , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Document kindBOOKS
    Strategický marketing
    Kniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na současné globální výzvy a trendy vyvolané globalizací, pandemiemi, politicko-ekonomickou situací a dalšími příčinami. Publikace je určena vlastníkům firem, manažerům, marketingovým pracovníkům, studentům vysokých škol. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.