Number of the records: 1
Strategický marketing
Jakubíková, Dagmar, 1948- - Author
3. přepracované a rozšířené vydání - 428 stran : ilustrace ; 24 cm
ISBN 978-80-271-3722-0
Expert
Janeček, Petr - Author
strategický marketing strategický management marketingový management
monografieCall number C 417.521 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Title statement Strategický marketing : strategie a trendy / Dagmar Jakubíková, Petr Janeček Main entry-name Jakubíková, Dagmar, 1948- (Author) Edition statement 3. přepracované a rozšířené vydání Publication Praha : Grada Publishing, 2023 Phys.des. 428 stran : ilustrace ; 24 cm ISBN 978-80-271-3722-0 National bibl. num. cnb003565431 Edition Expert (Grada) Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii a rejstřík Language note Anglické resumé Another responsib. Janeček, Petr (Author)
Subj. Headings strategický marketing * strategický management * marketingový management Form, Genre monografie Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 658.8:005.21 , 005.21 , 658.8:005 , (048.8) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Document kind BOOKS Kniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na současné globální výzvy a trendy vyvolané globalizací, pandemiemi, politicko-ekonomickou situací a dalšími příčinami. Publikace je určena vlastníkům firem, manažerům, marketingovým pracovníkům, studentům vysokých škol. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1