Number of the records: 1  

Jak to vidí Tomáš

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Guerrero, Rafael, 1981- - Author
    1. vydání - 44 nečíslovaných stran (některé složené) : barevné ilustrace ; 22 cm
    ISBN 978-80-7508-822-2
    Neuropříběhy
      García, Chema, - Illustrator   Davidová, Veronika - Translator
     porucha pozornosti spojená s hyperaktivitou  hyperaktivní děti
     populárně-naučné publikace  obrazové publikace  publikace pro děti
    Call numberC 411.938
    Umístění 616.89 - Psychiatrie. ADHD
    BranchPlaceInfoSignature
    Čtyři Dvory k vypůjčeníC 411.938 ČD   
    Na Sadech - dětské k vypůjčeníC 411.938 b   

    Unifikovaný název Mirada de José Luis. Česky
    Údaje o názvuJak to vidí Tomáš : příběh pro děti s poruchou pozornosti, hyperaktivitou nebo impulzivitou / autor: Rafa Guerrero ; ilustrátor: Chema García ; překlad: Veronika Davidová
    Záhlaví-jméno Guerrero, Rafael, 1981- (Autor)
    Údaje o vydání1. vydání
    NakladatelV Brně : Lingea, 2023
    Fyz.popis44 nečíslovaných stran (některé složené) : barevné ilustrace ; 22 cm
    ISBN978-80-7508-822-2
    Číslo nár. bibl.cnb003498581
    Edice Neuropříběhy
    PoznámkyNázev z obálky. Přeloženo ze španělštiny
    Poznámky k uživatelskému určeníPro děti ve věku 4-8 let
    Dal.odpovědnost García, Chema, 1973- (Ilustrátor)
    Davidová, Veronika (Překladatel)
    Předmět.hesla porucha pozornosti spojená s hyperaktivitou * hyperaktivní děti
    Forma, žánr populárně-naučné publikace * obrazové publikace * publikace pro děti
    Konspekt616.89 - Psychiatrie
    0/9-053.2 - Literatura pro děti a mládež (naučná)
    MDT 616.89-008.47-008.481 , 316.344.6-053.2:616.89-008.481 , (0.062) , (084.11) , (0.053.2)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru616.89 - Psychiatrie. ADHD
    Druh dok.KNIHY
    Příběh malého Mikiho, který trpí poruchou pozornosti. Většinou se na něj všichni zlobí. Teprve výchovný poradce Tomáš odhalí příčinu Mikiho domnělého zlobení a pomůže mu. Zdroj anotace: NKP
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.