Number of the records: 1
Ambientní média v reklamě
SYS 0770881 LBL 01894nam-a2200553-i-4500 003 CZ-CbJVK 005 20200311104522.5 007 ta 008 171107s2017----xr-a---f------000-0-cze-- 015 $a cnb002953740 020 $a 978-80-7454-682-2 $q (brožováno) 035 $a (OCoLC)1022780155 040 $a ABA001 $b cze $e rda 041 0-
$a cze $b eng 072 -7
$a 659 $x Reklama. Public relations. Média $9 4 $2 Konspekt 080 $a 659.1-028.76 $2 MRF 080 $a 659.1 $2 MRF 080 $a 7.05 $2 MRF 080 $a (048.8) $2 MRF 100 1-
$a Šula, Tomáš, $d 1984- $7 jx20101228017 $4 aut 245 10
$a Ambientní média v reklamě : $b význam designu při tvorbě ambientních médií / $c Tomáš Šula 246 30
$a Význam designu při tvorbě ambientních médií 250 $a 1. vydání 264 -1
$a Zlín : $b Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací, $c 2017 300 $a 137 stran : $b barevné ilustrace ; $c 24 cm 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 504 $a Obsahuje bibliografii 520 3-
$a Ambientní média jsou nestandardní, netradiční nebo ad-hoc média, která působí mimo domovy cílové skupiny (out-of-home). Dokáží velmi dobře přitáhnout pozornost diváků (čtenářů, posluchačů,), vzbudit zvědavost, vzbudit „buzz“ okolo značky. Tato publikace podává kompletní obraz o vnímání ambientních médií a vlivu grafického a průmyslového designu na jejich zpracování, včetně doporučení pro úspěšnou tvorbu tohoto typu nosiče. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788074546822 $2 Krajská knihovna Františka Bartoše ve Zlíně 546 $a Anglické resumé 650 07
$a ambientní média $7 ph970636 $2 czenas 650 07
$a reklama a propagace $7 ph116035 $2 czenas 650 07
$a design $7 ph114303 $2 czenas 655 -7
$a monografie $7 fd132842 $2 czenas 910 $a CBA001 FMT BK
Number of the records: 1