Number of the records: 1
Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu
Lošťáková, Hana, 1953- - Author
První vydání - 310 stran : ilustrace ; 24 cm
ISBN 978-80-271-0419-2
Expert
strategický marketing marketingový management řízení vztahů se zákazníky
příručkyCall number C 377.778 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Title statement Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu / Hana Lošťáková a kolektiv Main entry-name Lošťáková, Hana, 1953- (Author) Edition statement První vydání Publication Praha : Grada Publishing, 2017 Phys.des. 310 stran : ilustrace ; 24 cm ISBN 978-80-271-0419-2 National bibl. num. cnb002903867 Edition Expert (Grada) Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii a rejstřík Language note České a anglické resumé Subj. Headings strategický marketing * marketingový management * řízení vztahů se zákazníky Form, Genre příručky Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 658.8:005.21 , 658.8:005 , 005.346 , (035) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Document kind BOOKS Zkušení autoři se v této publikaci komplexně věnují nástrojům posilování vztahů se zákazníky na B2B trzích. Seznamují čtenáře s novodobým pojetím marketingu, marketingem vztahů, jeho základními rysy, principy, fázemi a vývojovými trendy. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1