Number of the records: 1  

Ritmatik

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Sanderson, Brandon, 1975- - Author
    První vydání - 374 stran : ilustrace ; 21 cm
    ISBN 978-80-7197-655-4
      Poláčková, Milena, - Translator
     americké romány  fantasy romány
    Call numberC 374.073 Starší školní věk
    BranchPlaceInfoSignature
    Na Sadech - dětské k vypůjčeníC 374.073 b   

    Uniform title Rithmatist. Česky
    Title statementRitmatik / Brandon Sanderson ; z anglického originálu The Rithmatist ... přelotila Milena Poláčková
    Main entry-name Sanderson, Brandon, 1975- (Author)
    Edition statementPrvní vydání
    PublicationPraha : Talpress, 2017
    Phys.des.374 stran : ilustrace ; 21 cm
    ISBN978-80-7197-655-4
    National bibl. num.cnb002938019
    Another responsib. Poláčková, Milena, 1961- (Translator)
    Form, Genre americké romány * fantasy romány
    Conspect821.111(73)-3 - Americká próza
    UDC 821.111(73)-31 , (0:82-312.9)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběruStarší školní věk
    Document kindBOOKS
    Originální fantasy amerického autora představuje lidi se zvláštní schopností oživovat kreslené postavy. Vhodné i pro mládež a starší děti.Šestnáctiletý Joel touží po tom, stát se ritmatikem. Ritmatici mají moc vdechnout život dvourozměrným křídovým obrázkům postaviček a vytvořit z nich bojeschopné bytosti, křídáky. Jako syn obyčejného křídaře a uklízečky Joel sleduje své kolegy z Armediovy akademie, kteří se připravují na svou ritmatickou kariéru jako záchrana lidstva v boji proti divokým křídákům, kteří ovládli území Nebrasku a hrozí ovládnout celé americké ostrovy. Přestože sám nemá možnost stát se ritmatikem, podaří se mu aspoň na prázdniny dostat se k profesoru ritmatiky Fitchovi jako jeho asistent. Fitch zrovna začíná pracovat na tajném úkolu, který patrně souvisí s tím, že z Armediovy akademie náhle mizí studenti. Joel a jeho kamarádka Melody se tak ocitají na stopě nečekanému objevu. Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.