Number of the records: 1  

Velikonoce bývaly magickým obřadem


  1.  Tureček, Dalibor, 1957- - Author
      Klomfarová, Jana - Author - Photographer
     Tureček, Dalibor, 1957-
    Jihočeská univerzita. Filozofická fakulta
     Velikonoce  folkloristika  bohemisté
     České Budějovice (Česko)
     rozhovory
    Title statementNetradiční role učitele : o situacích pomoci, krize a poradenství ve školní praxi / Bohumíra Lazarová
    Main entry-name Lazarová, Bohumíra, 1958- (Author)
    Edition statement2., upr. vyd.
    Issue dataBrno : Paido, 2008
    Phys.des.69 s.
    ISBN978-80-7315-169-0 (brož.)
    National bibl. num.cnb001832678
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Subj. Headings výchovné poradenství * sociální deviace * krizová intervence * prevence (sociální problémy) * vzdělávání učitelů * školní psychologie
    Form, Genre studie
    Conspect37 - Výchova a vzdělávání
    UDC 37.013.77 , 377.8 , 364-212 , 364-782-022.258 , 316.624 , 37.048 , (048.8)
    CountryČesko
    Title statementVelikonoce bývaly magickým obřadem : rozhovor: "Pro naše předky bylo toto zlomové období mezi zimou a jarem velmi důležité," vysvětluje Dalibor Tureček z Jihočeské univerzity / Dalibor Tureček, (jk) ; Foto: Deník/Jana Klomfarová
    Main entry-name Tureček, Dalibor, 1957- (Author)
    Phys.des.Ilustrace
    Note1 fotografie
    Another responsib. Klomfarová, Jana (Author) (Photographer)
    Source document Českobudějovický deník. -- ISSN 1802-0798. -- Č. 67 (19.03.2016), s. 2.
    Subj. Headings Tureček, Dalibor, 1957- * Jihočeská univerzita. Filozofická fakulta * Velikonoce * folkloristika * bohemisté - Česko * České Budějovice (Česko)
    Form, Genre rozhovory
    Conspect27-5 - Liturgie. Křesťanské umění a symbolika. Duchovní život
    UDC (437.31-13) , [80(=162.3)+908(437.3)]-051 , 398 , 27-565.54 , 398.332.12 , (437.319) , (047.53)
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLDigitalizovaný dokument
    Document kindARTICLES
    References - Source document
    Loading…
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.