Number of the records: 1  

Efektivní učení

  1. SYS0642267
    LBL
      
    01447nam-a2200421-i-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20240529222654.3
    007
      
    ta
    008
      
    160418s2016----xr-a---e-f----001-0-cze--
    015
      
    $a cnb002793051
    020
      
    $a 978-80-265-0479-5 $q (brožováno)
    035
      
    $a (OCoLC)951554208
    040
      
    $a OLA001 $b cze $e rda
    072
    -7
    $a 159.95 $x Vyšší duševní procesy $2 Konspekt $9 17
    080
      
    $a 159.953.5 $2 MRF
    080
      
    $a 159.95:003.63 $2 MRF
    080
      
    $a 159.955 $2 MRF
    080
      
    $a 159.953 $2 MRF
    080
      
    $a 378.14 $2 MRF
    080
      
    $a (035) $2 MRF
    100
    1-
    $a Chytková, Dagmar, $d 1985- $7 js20120213001 $4 aut
    245
    10
    $a Efektivní učení : $b techniky přemýšlení, soustředění a komunikace s využitím myšlenkových map / $c Dagmar Chytková, Michal Černý
    250
      
    $a 1. vydání
    264
    -1
    $a V Brně : $b BizBooks, $c 2016
    300
      
    $a 158 stran : $b barevné ilustrace ; $c 23 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    520
    3-
    $a Ve škole se jen velice málo prostoru věnuje tomu, jak se skutečně učit. Místo schopnosti aktivně samostatně poznávat a popisovat svět se těžiště výuky stále orientuje na znalosti a dovednosti odborného charakteru. Tato kniha se snaží být průvodcem všem, kdo by se rádi naučili učit se, a nevědí, jak na to. Snaží se klást důraz na schopnost číst a psát kritickým způsobem, kreativně myslet a organizovat svůj svět i čas. Zaměřuje se především na: - aktivní a kritické myšlení, - kreativitu a myšlenkové mapy, - paměťové techniky, - sebeřízení a organizaci času, - psaní poznámek i odborných textů, - učení se pomocí moderních technologií a skrze Internet a mnoho dalšího. Kniha je inspirací pro každého, kdo se rozhodne umět učit se zejména sám, a to bez ohledu na to, zda je žákem, studentem vysoké školy nebo již pracujícím. Dalšími zdroji informací mohou být weby Myslenkove-mapy.cz a Kreativni-uceni.cz. Autoři publikace navazují na svoji předešlou knihu Myšlenkové mapy pro studenty. O AUTORECH Dagmar Chytková Přemýšlivec, tvořivec a volnomyšlenkář. Lektorka informační gramotnosti, propagátorka nelineárního psaní, nadšenkyně do vzdělávacích technologií a zajímavých aplikací. Ukazuje lidem směr, jak uchopit své myšlenky a znalosti. Pomáhá jim hledat nové možnosti učení a zvyšovat množství pamatovaných informací. Michal Černý Teoretický fyzik a propagátor vzdělávacích technologií působící v Kabinetu knihovnictví a informačních studií na Filozofické fakultě Masarykovy univerzity. Učí studenty samostatně přemýšlet, integrovat technologie do vzdělávání sebe i druhých a hledat originální řešení. Od roku 2011 je šéfredaktorem serveru Myslenkove-mapy.cz. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788026504795 $2 Web obalkyknih.cz
    650
    07
    $a učení $7 ph126979 $2 czenas
    650
    07
    $a myšlenkové mapy $7 ph661767 $2 czenas
    650
    07
    $a rozvoj myšlení $7 ph135316 $2 czenas
    650
    07
    $a trénink paměti $7 ph136760 $2 czenas
    650
    07
    $a vysokoškolské studium $7 ph127279 $2 czenas
    655
    -7
    $a příručky $7 fd133209 $2 czenas
    700
    1-
    $a Černý, Michal, $d 1987- $7 js20130129003 $4 aut
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.