Number of the records: 1  

Nadaní žáci a jejich učitelé v českých školách

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Škrabánková, Jana, 1966- - Author
    1. vyd. - Brno : Paido : Masarykova univerzita, 2013 - 137 s. : il. ; 23 cm
    ISBN 978-80-7315-244-4 (Paido : brož.), ISBN 978-80-210-6539-0 (Masarykova univerzita : brož.)
      Trna, Josef, - Author
     talentovaní žáci  pedagogika nadaných  základní školy  přírodovědné předměty  matematika
     kolektivní monografie
    Call numberC 356.938
    Umístění 373.3 - Základní školství
    Nadaní žáci a jejich učitelé v českých školách
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( příruční sklad )k vypůjčeníC 356.938   

    Title statementNadaní žáci a jejich učitelé v českých školách : zaměřeno na přírodovědu a matematiku / Jana Škrabánková, Josef Trna a kolektiv
    Main entry-name Škrabánková, Jana, 1966- (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataBrno : Paido : Masarykova univerzita, 2013
    Phys.des.137 s. : il. ; 23 cm
    ISBN978-80-7315-244-4 (Paido : brož.)
    978-80-210-6539-0 (Masarykova univerzita : brož.)
    National bibl. num.cnb002569597
    Note320 výt.
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a rejstříky
    Language noteAnglické resumé
    Another responsib. Trna, Josef, 1954-2017 (Author)
    Subj. Headings talentovaní žáci - Česko * pedagogika nadaných - Česko * základní školy - Česko * přírodovědné předměty * matematika
    Form, Genre kolektivní monografie
    Conspect37 - Výchova a vzdělávání
    UDC 373.3.011.3-052-056.45 , 37.01:159.928.23 , 373.3 , 5:37.016 , 51 , (437.3) , (048.8:082)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru373.3 - Základní školství
    Document kindBOOKS
    Nadaní žáci a jejich učitelé v českých školách
    Autoři nabízejí aktuální pohledy zejména na inkluzi, inovační metody vzdělávání a motivaci nadaných jedinců v českých školách na pozadí výuky přírodních věd a matematiky. Zdroj anotace: Krajská knihovna Františka Bartoše ve Zlíně
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.