Number of the records: 1  

Marketing od A do Z

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Kotler, Philip, 1931- - Author
    Vyd. 1. - Praha : Management Press, 2003 - 203 s. ; 25 cm
    ISBN 80-7261-082-1
    Knihovna světového managementu
     marketing
     příručky
    Call numberC 310.066
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Marketing od A do Z
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 310.066   
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 310.066 v1   

    Title statementMarketing od A do Z : osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer / Philip Kotler ; [z anglického originálu ... přeložila Hana Škapová]
    Main entry-name Kotler, Philip, 1931- (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Management Press, 2003
    Phys.des.203 s. ; 25 cm
    ISBN80-7261-082-1
    National bibl. num.cnb001239993
    Edition Knihovna světového managementu
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a rejstříky
    OriginalMarketing insights from A to Z : 80 concepts every manager needs to know
    Subj. Headings marketing
    Form, Genre příručky
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC 339.1 , 658.8
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Document kindBOOKS
    Marketing od A do Z
    Cílem knihy nejvlivnějšího světového marketingového autora a poradce je poskytnout marketingovým manažerům přehledné shrnutí nejdůležitějších marketingových pojmů a koncepcí, aby byli dobře připraveni na hyperkonkurenci v dnešním rychle a převratně se měnícím tržním prostředí. Ph. Kotler nově, "od A až do Z" tyto marketingové koncepce vymezuje a ukazuje, jak se v souladu se změnami tržního prostředí musí v příštích letech změnit také marketing. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.