Number of the records: 1  

Francie

  1. book

    book


     Machková, Hana - Author
    Vyd. 1. - V Praze : Vysoká škola ekonomická, 2001 - 41 s. : il. ; 21 cm
    ISBN 80-245-0209-7
    Aktuální otázky mezinárodního obchodu ;
     mezinárodní marketing
     příručky
    Call numberC 302.586
    Umístění
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( příruční sklad )k vypůjčeníC 302.586   
    Lidická ( příruční sklad )k vypůjčeníC 302.586 v1   

    Údaje o názvuFrancie : vybrané problémy marketingu na francouzském trhu / Hana Machková
    Další variantní názvyFrancie - vybrané problémy marketingu na francouzském trhu
    Záhlaví-jméno Machková, Hana (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajeV Praze : Vysoká škola ekonomická, 2001
    Fyz.popis41 s. : il. ; 21 cm
    ISBN80-245-0209-7
    Číslo nár. bibl.cnb001029390
    Edice Aktuální otázky mezinárodního obchodu
    Poznámky200 výt.. Nad názvem: VŠE, Katedra mezinárodního obchodu, Fakulta mezinárodních vztahů
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Poznámky k uživatelskému určeníUrčeno pro studium na VŠE Praha
    Dal.odpovědnost Vysoká škola ekonomická v Praze. Katedra mezinárodního obchodu
    Předmět.hesla mezinárodní marketing - Francie
    Forma, žánr příručky
    Konspekt339.5 - Zahraniční obchod. Mezinárodní obchod
    MDT 658.8:339.564 , (44) , (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.KNIHY
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.