Number of the records: 1  

Co dokážu s matematikou I


  1.  King, Andrew, 1961- - Author
    1. vyd. - Havlíčkův Brod : Fragment, c1999 - 112 s. : barev. il. ; 28 cm
    ISBN 80-7200-299-6
    Studio sovička
      Škvařil, Richard, - Other   Volhejnová, Veronika, - Translator
     matematika
     publikace pro děti
    Call numberB 40.365/1
    Umístění 51 - Matematika. Teoretická matematika
    Co dokážu s matematikou I
    BranchPlaceInfoSignature
    Na Sadech - dětské k vypůjčeníB 40.365/1 b   

    Title statementCo dokážu s matematikou I / Andrew King ; [upravil Richard Škvařil ; z anglických originálů ... přeložila Veronika Volhejnová]
    Main entry-name King, Andrew, 1961- (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataHavlíčkův Brod : Fragment, c1999
    Phys.des.112 s. : barev. il. ; 28 cm
    ISBN80-7200-299-6
    National bibl. num.cnb000654752
    Edition Studio Sovička
    NoteNázvy originálů: Exploring numbers, Discovering patterns, Making fractions
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje rejstřík
    Users/Intended Audience NotePro děti od 8-11 let
    Another responsib. Škvařil, Richard, 1952-2012 (Other)
    Volhejnová, Veronika, 1962- (Translator)
    Subj. Headings matematika
    Form, Genre publikace pro děti
    Conspect51 - Matematika
    0/9-053.2 - Literatura pro děti a mládež (naučná)
    UDC 51 , (0.053.2)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru51 - Matematika. Teoretická matematika
    Document kindBOOKS
    Co dokážu s matematikou I
    S touto knihou plnou nejrůznějších her a praktických projektů se mohou děti 8-11leté skvěle pobavit a zároveň prohlubovat své znalosti počtů. Úkoly jsou rozděleny podle stupně obtížnosti do tří kategorií a v dětech nenásilně podporují schopnost logicky myslet a hlavně vymýšlet nejrůznější strategie, které jim později umožní nejen vyhrávat hry, ale i řešit složité problémy. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.