Number of the records: 1  

Civitas


  1. Vyd. 1. - Praha : ISV, 2001 - 131 s. ; 20 cm
    ISBN 80-85866-75-7
    Pedagogika
      Dostálová, Radmila - Editor
     výchova k demokracii  výchova k demokracii  občanská výchova  kurikulum
     metodické příručky
    Call numberC 300.860
    Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Civitas
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 300.860   

    Title statementCivitas : text pro učitele občanské výchovy, občanské nauky a základů společenských věd / [vedoucí pracovního kolektivu Radmila Dostálová]
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : ISV, 2001
    Phys.des.131 s. ; 20 cm
    ISBN80-85866-75-7
    National bibl. num.cnb000996358
    Edition Pedagogika (ISV)
    NotePřeloženo z angličtiny
    Another responsib. Dostálová, Radmila (Editor)
    Subj. Headings výchova k demokracii - Česko * výchova k demokracii - Spojené státy americké * občanská výchova * kurikulum
    Form, Genre metodické příručky
    Conspect37 - Výchova a vzdělávání
    UDC 37.017.4 , 37.017.4 , 37.016 , (437.3) , (73) , (072)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Document kindBOOKS
    Civitas
    Publikace seznamuje českou učitelskou veřejnost a širší odbornou veřejnost s americkými pedagogickými zkušenostmi, didaktickými přístupy, modely a konkrétními metodickými postupy. Každé téma je v Civitas zpracováno ze tří hledisek: koncepčního, historického a současného. V koncepční perspektivě je důraz položen na pojmový aparát, filozofická východiska a myšlenkové paradigma. Historické hledisko klade důraz na dějinnou zkušenost současné společnosti. Současná perspektiva obsahuje tematizaci aktuálních palčivých problémů. Hlavním cílem Civitas jakožto rámcového kurikula je zlepšení úrovně výchovy k občanství, a to především pokud jde o pojetí fenoménu občanských ctností a cítění, ale také pokud jde o znalosti, dovednosti a přístupy. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.