Number of the records: 1  

Němečtí studenti navštíví Temelín


  1.  Cipínová, Jana, 1957- - Author
      Řimnáčová, Eva - Interviewer
    ČEZ - Jaderná elektrárna Temelín Gymnázium (Český Krumlov, Česko)
     jaderné elektrárny
     Hauzenberg (Německo)  Untergriesbach (Německo)
     články
    Title statementNěmečtí studenti navštíví Temelín : spolupráce / Jana Cipínová ; Eva Řimnáčová
    Main entry-name Cipínová, Jana, 1957- (Author)
    Another responsib. Řimnáčová, Eva (Interviewer)
    Source document Českobudějovické listy. -- 10/20 (24.01.2001), s. 11.
    Subj. Headings ČEZ - Jaderná elektrárna Temelín * Gymnázium (Český Krumlov, Česko) * jaderné elektrárny * Hauzenberg (Německo) * Untergriesbach (Německo) * návštěvy ze zahraničí * partnerské vztahy gymnázií
    Form, Genre články
    UDC 327 , 373.5/.6 , 621.039
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLDigitalizovaný dokument
    Document kindARTICLES
    References - Source document
    Title statementBT way : magazín o logistice, skladování a manipulační technice
    Additional Variant TitlesBTway
    Issue dataRudná : BT Česká republika, [2005]-2008
    Phys.des.sv. ; 30 cm
    National bibl. num.cnb001656038
    Vydáváno[Č. 1 (2005)]-roč. 4, č. 2 (2008)
    NoteInformace o časopise pocházejí z registrace MK ČR. Webovská stránka BT Česká republika: www.bt-forklifts.cz
    Further as T-way - ISSN 1803-6880
    Title statementBT way : magazín o logistice, skladování a manipulační technice
    Additional Variant TitlesBTway
    Issue dataRudná : BT Česká republika, [2005]-2008
    Phys.des.sv. ; 30 cm
    National bibl. num.cnb001656038
    Vydáváno[Č. 1 (2005)]-roč. 4, č. 2 (2008)
    NoteInformace o časopise pocházejí z registrace MK ČR. Webovská stránka BT Česká republika: www.bt-forklifts.cz
    Further as T-way - ISSN 1803-6880
    Subj. Headings Toyota Material Handling CZ (firma) * logistika (management) * skladové hospodářství * doprava * obchod
    Form, Genre firemní časopisy
    Conspect339 - Obchod
    Loading…
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.