Number of the records: 1  

Constructivist educational psychology and systemic thinking: principles, concepts, and examples

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Trnka, Radek, 1978- - Author
    1st edition - 128 stran : ilustrace ; 21 cm
    ISBN 978-80-244-6054-3, ISBN 978-80-244-6055-0
     pedagogická psychologie  konstruktivistická pedagogika  kognitivní procesy  sociální psychologie  sociálněpsychologický výzkum
     monografie
    Title statementConstructivist educational psychology and systemic thinking: principles, concepts, and examples / Radek Trnka
    Main entry-name Trnka, Radek, 1978- (Author)
    Edition statement1st edition
    PublicationOlomouc : Palacký University Olomouc, 2021
    Phys.des.128 stran : ilustrace ; 21 cm
    ISBN978-80-244-6054-3
    978-80-244-6055-0
    National bibl. num.cnb003418582
    NoteK DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ
    NoteTerminologický slovník
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a rejstřík
    Subj. Headings pedagogická psychologie * konstruktivistická pedagogika * kognitivní procesy * sociální psychologie * sociálněpsychologický výzkum
    Form, Genre monografie
    Conspect37 - Výchova a vzdělávání
    UDC 37.015.3 , 37.013 , 159.95 , 316.6 , 316.6:001.891 , (048.8)
    CountryČesko
    Languageangličtina
    Document kindBOOKS
    Constructivist educational psychology and systemic thinking: principles, concepts, and examples
    Constructivist educational psychology and systemic thinking: principles, concepts, and examples
    Kniha poskytuje přehled základních principů konstruktivistické pedagogiky a konstruktivistické pedagogické psychologie včetně příkladů jejich praktických aplikací. Dále jsou zachyceny a popsány vzájemné vztahy mezi konstruktivistickým kognitivním přístupem a systémovým myšlením, které čtenáři poskytují náhled na systémovou povahu konstruktivistických přístupů k výuce. Hlavní důraz je kladen na kognitivní mechanizmy a psychologické procesy, které se u studentů podílejí na konstruování znalostí. Kniha staví na výsledcích současného výzkumu a prohlubuje porozumění oboru konstruktivistické pedagogiky a konstruktivistické pedagogické psychologie. The book provides an overview of basic principles of constructivist pedagogy and constructivist educational psychology involving the examples of their practical applications. Furthermore, the links between constructivist cognitive approach and systemic thinking are described providing the reader with the rich insights into the systemic nature of constructivist approaches to teaching and learning. The main focus is given to cognitive mechanisms and psychological processes that are involved in students\' construction of knowledge. The book builds on recent and past research to expand to a more in-depth understanding of constructivist pedagogy and constructivist educational psychology.   Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.