Number of the records: 1
Constructivist educational psychology and systemic thinking: principles, concepts, and examples
Trnka, Radek, 1978- - Author
1st edition - 128 stran : ilustrace ; 21 cm
ISBN 978-80-244-6054-3, ISBN 978-80-244-6055-0
pedagogická psychologie konstruktivistická pedagogika kognitivní procesy sociální psychologie sociálněpsychologický výzkum
monografieTitle statement Constructivist educational psychology and systemic thinking: principles, concepts, and examples / Radek Trnka Main entry-name Trnka, Radek, 1978- (Author) Edition statement 1st edition Publication Olomouc : Palacký University Olomouc, 2021 Phys.des. 128 stran : ilustrace ; 21 cm ISBN 978-80-244-6054-3 978-80-244-6055-0 National bibl. num. cnb003418582 Note K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ Note Terminologický slovník Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii a rejstřík Subj. Headings pedagogická psychologie * konstruktivistická pedagogika * kognitivní procesy * sociální psychologie * sociálněpsychologický výzkum Form, Genre monografie Conspect 37 - Výchova a vzdělávání UDC 37.015.3 , 37.013 , 159.95 , 316.6 , 316.6:001.891 , (048.8) Country Česko Language angličtina Document kind BOOKS Kniha poskytuje přehled základních principů konstruktivistické pedagogiky a konstruktivistické pedagogické psychologie včetně příkladů jejich praktických aplikací. Dále jsou zachyceny a popsány vzájemné vztahy mezi konstruktivistickým kognitivním přístupem a systémovým myšlením, které čtenáři poskytují náhled na systémovou povahu konstruktivistických přístupů k výuce. Hlavní důraz je kladen na kognitivní mechanizmy a psychologické procesy, které se u studentů podílejí na konstruování znalostí. Kniha staví na výsledcích současného výzkumu a prohlubuje porozumění oboru konstruktivistické pedagogiky a konstruktivistické pedagogické psychologie. The book provides an overview of basic principles of constructivist pedagogy and constructivist educational psychology involving the examples of their practical applications. Furthermore, the links between constructivist cognitive approach and systemic thinking are described providing the reader with the rich insights into the systemic nature of constructivist approaches to teaching and learning. The main focus is given to cognitive mechanisms and psychological processes that are involved in students\' construction of knowledge. The book builds on recent and past research to expand to a more in-depth understanding of constructivist pedagogy and constructivist educational psychology. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1